AuchanNoutati

Tur virtualAuchan

Film

Vocea Clientului

La Auchan clientul este cel mai important.
Sau trimite-ne sugestiile tale.

Selecteaza magazinul!


Email

Introduceti o adresa de email valida!


Mesaj

Nu ai completat mesajul!


Auchan Romania


  • 2005 - 2006

    2005: Auchan îşi începe activitatea în România

    2006: Este deschis Auchan Titan, primul si cel mai mare hipermarket din Romania, in Bucuresti, cu o suprafata de 16.000 mp. Concept nou, bazat pe politica de "Discount Generalizat" - preturi mici la toate produsele permanent.

    2007 - 2008

    2007: Auchan îşi începe în forta planul de dezvoltare. În tara sunt deschise 3 noi hipermaketuri (Târgu-Mureş,Cluj-Napoca şi Piteşti) şi un supermarket Discount Market la Timişoara.

    2008: dezvoltarea continua cu doua noi hipermarketuri, la Suceava şi în Bucureşti. Echipa Auchan România depaseste 3.000 de angajati.

    2009 - 2011

    2009: a fost deschis cel de-al 7-lea hipermarket Auchan în România, la Timişoara.

    2011: au fost deschise primele hipermarketuri in proprietate la Constanta si Craiova.

    2012 - 2013

    2012 - 31 mai, a fost deschis primul hipermarket Auchan City din Romania, la Iasi, hipermarket pe un nou format de 5.000 mp suprafata de vânzare;

           - Immochan creeaza filiala sa din Romania;

           - Auchan Pitesti si Auchan Targu Mures au fost extinse si modernizate;

           - decembrie, deschiderea Auchan City Crângasi, primul hipermarket pe noul format de 5.000 mp din Bucuresti.

    2013 - proiecte in curs: Auchan Brasov si Auchan Drumul Taberei (Bucuresti), alaturi de Immochan

    Auchan România în cifre

    • 2.35 miliarde LEI - cifra de afaceri in 2012
    • 8.460 angajati - la 1 iulie 2013
    • 31 magazine
  • Diferența Auchan: totul în avantajul clienților

    Hipermaketurile Auchan sunt recunoscute peste tot în România ca având cele mai bune preturi pentru clientii lor, cea mai larga si pertinenta gama de produse si cel mai bun confort la cumparare. Politica Auchan de "discount generalizat" este una speciala: nu se concentreaza doar pe un numar restrâns de promotii ci urmareste ca întreaga gama, toate produsele oferite sa fie la preturi mici. De altfel, sloganul Auchan "diferenta e în buzunarul tau" exprima cel mai bine angajamentul companiei în favoarea clientilor sai, acela de protejare a puterii de cumparare.

    Toate preţurile mici, în fiecare zi şi multiple soluţii pentru protejarea puterii de cumpărare

    Politica de discount generalizat practicată de Auchan, constând în „preţuri mici pentru toate produsele din gamă, permanent”, permite fiecărui client să realizeze economii importante la fiecare cumpărătură.

    Auchan se angajeaza sa va ofere tot timpul anului numeroase solutii de protejare a puterii de cumparare.

    Cea mai mare și mai bine adaptată gamă de produse

    Totul sub acelasi acoperis

    Ne ascultam clientii si construim gama de produse in functie de nevoile lor, venind astfel in intampinarea acestora cu peste 50.000 de produse alimentare si nealimentare.

    In plus, la Auchan:

    • oferim peste 5000 produse marca proprie
    • avem peste 400 produse vandute vrac
    • sustinem si promovam produsele si producatorii romani
    • derulam cele mai atractive actiuni comerciale pentru clienti

    Zilnic prospețime și calitate

    Hipermarketurile Auchan au propriile laboratoare de producţie chiar în magazin, pentru produsele de brutărie, patiserie, cofetărie şi carmangerie. La standul special de pescărie clienţii vor găsi o gamă foarte largă de produse proaspete şi de calitate, din România şi din întreaga lume. Zona de legume şi fructe, reunită sub denumirea “Piaţa Auchan” asigură zilnic toate produsele căutate de clientii nostri, proaspete, de calitate şi ieftine.

    Personalul specializat, echipamentele performante, sistemul de proceduri şi standardele ridicate asigură un nivel înalt de calitate, prospeţime şi securitate alimentară, totul în beneficiul clienţilor.

    Cumpărături rapide şi confort la cumpărare într-un magazin modern

    Cu alei largi, cu rafturi bine organizate şi cu un numar foarte mare de case de marcat în linie, plus case în interiorul hipermarketului, Auchan permite clienţilor să facă nu doar economie de bani ci şi de timp, respectiv să se bucure de confort ridicat pe tot parcursul cumpărării într-un centru comercial modern.

    Hipermarketurile Auchan beneficiază de un acces simplu și rapid. Clienţii au la dispoziţie parcari moderne și bine organizate.  Celor care preferă transportul gratuit, Auchan le pune la dispoziţie microbuze in 4 orase: Bucuresti, Pitesti, Targu Mures si Constanta. În plus, clienţii pot ajunge la magazin și utilizând transportul public din zona in care locuiesc catre magazin.

    Angajați amabili și profesioniști, pregătiți să ajute clienții

    La Auchan lucrează aproape 5000 de angajati formaţi și specializaţi pe diferite meserii caracteristice unui hipermarket. Toţi angajaţii au beneficiat de programele de instruire Auchan şi sunt pregătiţi să îşi întâmpine clienţii cu amabilitate şi profesionalism şi cu zâmbetul pe buze.

  • Auchan România: o companie în spiritul Dezvoltării Durabile

     Raportul de dezvoltare durabila 2013-2014  

    Citeste mai mult

    ANGAJATI

    Formarea și dezvoltarea angajaților noștri reprezintă priorităţi permanente pentru Auchan România. Spre exemplu, în 2012 au fost realizate 83.000 de ore de formare şi au fost dezvoltate multiple programe de formare: şcoala de experţi de segment, şcoala de manageri, şcoala controlorilor de gestiune şi Masterul Auchan.

    Promovarea diversității și a egalității de șanse.Peste 60% din posturile de manageri sunt ocupate de femei în Auchan România. Pe de altă parte, o preocupare importantă a companiei noastre are în  vedere integrarea persoanelor cu dizabilităţi, iar în prezent suntem bucuroşi că în echipa Auchan România lucrează 63 de colegi  în această situaţie.

    PARTENERI DE AFACERI

    Auchan își propune să construiască relații echilibrate cu toți furnizorii săi. În acest sens, compania semnează cu fiecare dintre aceştia un Cod Etic, prin care îşi reafirmă angajamentul faţă de principiile etice universale şi promovează respectarea acestora în rândul furnizorilor săi, dincolo de diferenţele culturale, juridice şi economice ale mediilor în care au loc tranzacţiile.

    CLIENTI

    Angajamentele pe care Auchan și le-a asumat în favoarea clienților săi au în vedere protejarea puterii de cumpărare, calitatea și siguranța alimentelor și confortul la cumpărături. În rândul celor mai importante acțiuni realizate se înscriu: 

    Initiațive în favoarea puterii de cumpărare:

    • prețuri mici pentru toate produsele din gamă, permanent
    • produsele marca Auchan
    • oferta largă de produse alimentare sau nealimentare vândute la vrac
    • condiționările în cantități mici, respectiv vânzările la unitate

    Demersuri pentru o alimentație sănătoasă: procedurile HACCP pentru a garanta calitatea produselor proaspete; dezvoltarea continuă a gamelor de produse bio, fără gluten, produse tradiționale, locale etc.; dezvoltarea gamei de produse marcă proprie realizate în România, sub supravegherea unui responsabil de asigurare a calității .

    Confortul la cumpărături: construim magazine mari, ușor accesibile, cu alei largi, rafturi bine organizate și un număr foarte mare de case de marcat, pentru a ajuta clienții să se simtă bine și confortabil la cumpărături și să câștige timp.

    MEDIUL ÎNCONJURĂTOR

    Auchan România realizează o serie de acțiuni importante pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deșeurilor, economisirea resurselor naturale, oferirea la vânzare a unor produse care protejează mediul, promovarea acțiunilor de responsabilitate.

    În rândul celor mai importante se numără:

    • introducerea pungilor verzi;
    • dezvoltarea unei game cât mai largi de produse ecologice oferite clienților noștri
    • reducerea ambalajelor
    • recuperarea selectivă a deșeurilor clienților (becuri și neoane, baterii uzate, cartușe de imprimantă etc.; automate de recuperat PET-uri și aluminiu, deja în funcțiune în câteva magazine);
    • trierea deșeurilor interne;
    • economisirea de energie - introducerea unor sisteme de iluminat și a vitrinelor frigorifice care permit economisirea substanțială a energiei.

    Tot în cadrul acțiunilor de protejare a mediului se înscriu și cele pentru protejarea speciilor aflate în pericol de dispariție: spre exemplu, începând din 2009, Auchan a decis sistarea comercializării produselor din rechin.

    RESPONSABILITATE SOCIALĂ

    În România, la fel ca în întreg grupul Auchan, acțiunile de responsabilitate socială vizează atât colaboratorii – condiții de muncă, egalitate de șanse, formări, cât și societatea civilă - prin donații, ajutoare umanitare, proiecte pentru comunitățile locale. Printre acțiunile de solidaritate și implicare în comunitate pe care le-am realizat se înscriu: parteneriatul cu SOS Satele Copiilor, donaţii importante pentru satele afectate de ninsori din Constanţa şi estul României, inundaţii din Suceava; festivalul Colinde în dar destinat şcolilor, în Bucureşti; parteneriate cu şcoli, universităţi, şcoli profesionale, donaţii de produse pentru asociaţii umanitare.

    Știați că... ? În martie 2011, grupul Auchan a aderat la pactul mondial Global Compact, sub egida ONU, care reuneşte organizaţii din lumea întreagă în jurul valorilor fundamentale prevăzute în carta drepturilor omului şi normelor internaţionale referitoare la muncă şi la protejarea mediului înconjurător. Pe 16 noiembrie 2011, Auchan a realizat acțiunea "Green Day", când 50 de arbori au fost plantaţi de fiecare hipermarket din toate țările, simbolizând dorinţa Auchan de a se ancora într-un mediu înconjurător durabil.

    2012 a fost anul angajamentului Auchan pentru dezvoltarea durabilă locală. Fundaţia Auchan pentru Tineri a ales să susţină, în prima sa operaţiune internaţională de acest gen, asociaţiile SOS Satele Copiilor, înfiinţate în China continentală, Spania, Franţa, Ungaria, Luxemburg, Polonia, Portugalia, Rusia, Taiwan, Ucraina şi, bineînţeles, în România. Astfel, Fundaţia Auchan a acordat asociaţiei SOS Satele Copiilor România o subvenţie în valoare de 6000 de euro pentru a contribui la finanţarea programelor implementate de către cele trei Sate înfiinţate în România.

  •  Misiunea noastra

    Imbunatatirea puterii de cumparare si a calitatii vietii pentru un numar cat mai mare de clienti, alaturi de colaboratori responabili, profesionisti, implicati si apreciati.

    Valorile noastre

    • INCREDERE
    • IMPARTASIRE
    • PROGRES

    Ambitia Auchan Romania:

    «O companie Discount si Rentabila, Moderna si Responsabila, cu colaboratori talentati, profesionisti, pasionati si pregatiti sa asculte clientul, pentru a cuceri impreuna inima clientilor nostri si pentru a face din Auchan magazinul preferat al tuturor romanilor!»

  • Organigrama