Termene si conditii
Hipermarketuri:
Auchan Bacau - adresa: Calea Republicii, nr. 181, Bacau, 600303
Auchan Baia Mare - adresa: Bd. București nr. 144, Baia Mare, Maramures, 430013
Auchan Berceni - adresa: Dealul Bisericii nr. 67 - 109, Sector 4, Bucuresti, 042157
Auchan Brasov Coresi - adresa: Str. Zaharia Stancu, nr. 1, Brasov, 500152
Auchan Brasov Vest - adresa: Sos Cristianului, nr. 5, Brasov, 500053
Auchan Cluj (Iulius) - adresa: Str. Alexandru Vaida Voievod, nr. 53B, Cluj Napoca, Cluj, 400436
Auchan Cluj Iris - adresa: Bd. Muncii, nr. 1-15, Cluj Napoca, Cluj, 400641
Auchan Constanta (Vivo) - adresa: Bd. Aurel Vlaicu, nr. 220, Constanta, 900380
Auchan Constanta Sud - adresa: Sos. Mangaliei, nr. 195A, Constanta, 900082
Auchan Cotroceni - adresa: Str. Vasile Milea, nr. 4, sector 6, Bucuresti, 061341
Auchan Craiova (Electroputere) - adresa: Calea Bucuresti, nr. 80, Craiova, Dolj, 200440
Auchan Craiovita - adresa: Calea Severinului, nr. 5A, Craiova, Dolj, 200233
Auchan Crangasi - adresa: Bd. Constructorilor, nr. 16A, sector 6, Bucuresti, 060511
Auchan Deva - adresa: Calea Zarandului, nr. 87, Deva, 330182
Auchan Drumul Taberei - adresa: Str. Brasov, nr. 25, sector 6, Bucuresti, 061444
Auchan Galati - adresa: Bd. Galati, nr. 3A, Galati, 800654
Auchan Iasi - adresa: Str Palas, nr. 5C, Iasi, 700051
Auchan Militari - adresa: Bd. Iuliu Maniu nr. 546-560, sector 6, Bucuresti, 061129
Auchan Oradea - adresa: Str. Ogorului, nr. 171, Oradea, Bihor, 410554
Auchan Pallady - adresa: Bd. Theodor Pallady, nr. 51, sector 3, Bucuresti, 032258
Auchan Pitesti Bradu - adresa: DN 65 B, nr. F4, Sat Geamana, Comuna Bradu, Arges, 117141
Auchan Pitesti Gavana - adresa: Str. Dobrogeanu Gherea nr. 1, Pitesti, Arges, 110104
Auchan Ploiesti - adresa: Sat Blejoi, nr. 1200, Comuna Blejoi, Prahova, 107070
Auchan Satu Mare - adresa: Drumul Careiului DN 19, nr. 77-79, Satu Mare, 440187
Auchan Sibiu - adresa: Str Sibiului nr. 5, Comuna Selimbar, Sibiu, 557260
Auchan Suceava - adresa: Calea Unirii nr. 22, Suceava, 720018
Auchan Targu Mures - adresa: Str. Gheorghe Doja, nr. 243, Targu Mures, Mures, 540228
Auchan Targu Mures Sud - adresa: Bd.1 Decembrie 1918, nr. 291, Targu Mures, Mures, 540510
Auchan Timisoara - adresa: Str Demetriade nr. 1, Timisoara, Timis, 300088
Auchan Timisoara Nord - adresa: Calea Aradului, nr. 56A, Timisoara, Timis, 300291
Auchan Timisoara Sud - adresa: Calea Sagului, nr. 223, Comuna Giroc, Timis, 307220
Auchan Titan - adresa: Bd.1 Decembrie 1918, nr. 33A, sector 3, Bucuresti, 032455
Auchan Vitan - adresa: Calea Vitan, nr. 236, sector 3, Bucuresti, 031301
Supermarketuri:
Auchan Buziasului - adresa: Calea Buziasului Nr. 11, Timisoara, Jud. Timis
Auchan LaStrada - adresa: Rezervelor 59, Rosu, Bucuresti
Auchan Liberty - adresa: Str Progresului nr 151-171, Sector 5
Auchan Obor - adresa: Șoseaua Colentina 2 (demisol)
Auchan Turda - adresa: Strada Ștefan cel Mare 19, Turda
Auchan Miroslava - adresa: Str Constantin Langa nr 91 B, Miroslava, jud Iasi
Auchan Bucium – adresa: Soseaua Bucium nr 34 E, jud. Iasi
Magazine independente MyAuchan:
MyAuchan Alexandriei - adresa: Soseaua Alexandriei 86-88, Bucuresti
MyAuchan BanuManta - adresa: Banu Manta nr 1, bl 1B, parter, sector 1, Bucuresti
MyAuchan Luica - adresa: Str. Luica 164-168, Bucuresti, 077120
MyAuchan Otopeni(244) - adresa: Calea Bucureștilor 244, Otopeni, Bucuresti, 075100
MyAuchan Rosetti - adresa: Strada Maria Rosetti 7-9, Bucuresti
MyAuchan Universitaria - adresa: str A.I. Cuza nr 16C, Craiova
MyAuchan Vivido - adresa: Strada Alexandru Vaida Voevod 16, Cluj Napoca
Programul se desfasoara pe durata nedeterminata si poate fi suspendat sau incetat oricand, la initiativa Auchan sau in caz de forta majora. Cardul poate fi utilizat doar în legatura cu magazinele Auchan participante si pentru alte actiuni promotionale indicate de Auchan. Cardul nu poate fi utilizat in cadrul programelor desfasurate de catre alti comercianti sau pentru alte activitati in afara celor permise conform acestor Termene si Conditii.
In cazul in care Programul este suspendat sau incetat din initiativa Auchan, Auchan se angajeaza sa notifice in prealabil Clientii care participă la Program prin afisarea pe site-ul www.auchan.ro, in aplicatia Auchan si in magazine.
Programul poate fi modificat unilateral de catre Auchan oricand. Modificarile vor fi anuntate Clientilor inregistrati prin modalitatile de comunicare utilizate cu Clientii respectivi, daca modificarile sunt substantiale. In orice moment Clientii pot consulta varianta actualizata a acestor Termene si Conditii, daca s-au inrolat pe site-ul www.auchan.ro si in aplicatia mobila Auchan, in sectiunea Program de fidelitate, sau in orice situatie in magazinele Auchan participante. Este responsabilitatea Clientilor sa verifice site-ul Auchan, aplicatia mobila Auchan sau sa consulte Termenele si Conditiile din Magazinele Participante, periodic, pentru obtinerea Termenelor si Conditiilor actualizate. Clientii pot sa isi salveze o copie a Termenilor si Conditiilor aplicabili la un anumit moment, sau pot sa solicitate o copie catre Auchan, pe care o putem comunica pe adresa de e-mail furnizata sau fizic in magazinele participante. Modificarile vor intra in vigoare de la momentul publicarii versiunii actualizate a Termenilor si Conditiilor conform celor de mai sus.
2. INSCRIEREA IN CADRUL PROGRAMULUI DE FIDELITATE AUCHAN
Clientii Auchan pot participa la Programul de fidelitate Auchan prin completarea si semnarea formularului de inscriere, disponibil pe www.auchan.ro, in cadrul aplicatiei mobile Auchan sau in toate magazinele Auchan participante. Inscrierea digitala in Program va fi finalizata doar ca urmare a consultarii si acceptarii de catre Client a Termenilor si Conditiilor Programului. Prin completarea formularului de inscriere din magazine si prin inscrierea in Program, Clientul este de acord cu aceste Termene si Conditii, care sunt disponibile in formular. Chiar si atunci cand solicita un Card anonim, Clientii sunt de acord si vor respecta aceste Termene si Conditii pentru orice utilizare a Cardului. Pentru acces complet la toate beneficiile Programului, este necesara inscrierea Cardului in contul de Client. Inscrierea unui Card de fidelitate fizic poate fi efectuata pe un cont de Client existent sau pe un cont nou creat cu acest prilej, online, telefonic sau in magazine conform celor descrise mai jos. In cazul Clientilor care solicita un Card in magazinele participante si nu doresc sa isi inscrie Cardul pentru a fi asociat contului de Client, Cardul poate fi utilizat fara furnizarea de date cu caracter personal si nu va fi asociat Clientului (fiind anonim). In acest caz, Clientul va avea acces la reducerile exclusive de fidelitate acordate si la posibilitatea de a acumula bonusul de fidelitate, dar nu va avea acces la celelalte beneficii ale Cardului (utilizarea bonusurilor de fidelitate acumulate, punctele de fidelitate, vouchere de fidelitate si oferte personalizate). Clientii au totodata posibilitatea de a opta pentru o inscriere digitala in Program. Inscrierea digitala presupune generarea unui Card virtual sau digitalizarea unui Card fizic in sectiunea dedicata Programului de fidelitate din cadrul contului de Client care poate fi accesat de pe www.auchan.ro sau pe aplicatia mobila Auchan. În cazul inscrierii digitale in Program, Cardul va fi intotdeauna asociat Clientului si datelor cu caracter personal furnizate de Client. Detalii despre modul in care Auchan prelucreaza datele cu caracter personal ale Clientilor inscrisi in Program sunt disponibile in documentul anexat acestor Termene si Conditii - Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale Clientilor inscrisi in Program.
Contul Clientului poate fi creat:
3. CARDUL DE FIDELITATE AUCHAN
Fiecare participant poate fi posesorul unui singur Card de fidelitate Auchan, indiferent de tipul Cardului, de magazinul Auchan in care s-a inregistrat sau canalul prin care a fost efectuata inscrierea (magazin, call center, www.auchan.ro. Aplicatia mobila Auchan). Prin urmare, nu va fi posibila inregistrarea mai multor Carduri de fidelitate pentru aceeasi persoana, cu aceeasi adresa de email si / sau acelasi numar de telefon. In cazul Cardurilor anonime, Clietii vor solicita un singur Card, iar in acest fel Clientii vor contribui la protectia mediului inconjurator pentru a evita utilizarea excesiva a materialelor din care sunt confectionate Cardurile de fidelitate fizice disponibile in magazine. Cardul de fidelitate Auchan poate avea format fizic sau digital si se emite pe loc la cererea Clientului. Cardul de fidelitate Auchan este oferit gratuit Clientilor, indiferent de forma de emitere a acestuia (fizic sau digital).
3.1 Cardul de fidelitate fizic poate fi obtinut din magazinele participante Auchan, dar pentru accesarea completa a beneficiilor acordate in Program, Clientul trebuie sa inscrie Cardul in contul de Client (inrolarea Clientului). Odata inrolat, Clientul isi poate digitaliza Cardul fizic in sectiunea dedicata Programului de fidelitate din contul de Client ce poate fi accesata atat pe www.auchan.ro, cat si in aplicatia mobila Auchan. Cardul de fidelitate fizic poate fi utilizat atat in mod anonim, cat si in mod de Card inrolat asociat unui Client.
3.1.1. Cardul anonim - Cardul este utilizat in mod anonim atunci cand Clientul posesor al Cardului nu a comunicat catre Auchan datele sale cu caracter personal si nu a efectuat nici inscrierea Cardului pe contul sau de Client intr-una dintre modalitatile prezentate mai sus in sectiunea 2 din Termene si Conditii. Utilizarea anonima ii asigura un acces limitat Clientului la ofertele si avantajele Programului de fidelitate. Utilizarea anonima nu acorda acces la oferte personalizate, nu permite utilizarea Bonusului
de fidelitate acumulat pe Card, a punctelor de fidelitate si voucherelor de fidelitate. Acestea vor putea fi accesate doar de pe un Card activ asociat unui Client inregistrat. Cardul activ anonim permite accesarea reducerilor exclusive de fidelitate si acumularea de bonus de fidelitate.
Doar Cardul de fidelitate fizic va putea fi utilizat in mod anonim. Cardul digital presupune generarea acestuia din contul de Client, astfel ca orice Card digital sau digitalizat va putea fi folosit doar ca urmare a inregistrarii sale si a furnizarii datelor cu caracter
personal ale Clientului posesor.
3.1.2. Card inrolat – este Cardul de fidelitate pentru care posesorul a solicitat sau a efectuat inregistrarea Cardului pe un cont de Client Auchan. Contul de Client pe care este declarat Cardul poate fi unul existent inainte de emiterea Cardului, dar poate fi creat si odata cu emiterea Cardului prin furnizarea datelor cu caracter personal solicitate la inregistrare. Acest tip de Card acorda acces integral Clientului la beneficiile incluse in Programul de fidelitate. O situatie particulara este aceea a ofertelor personalizate, oferte care vor putea fi generate si comunicate doar Clientilor care au un Card inrolat care isi exprima consimtamantul pentru utilizarea datelor cu caracter personal pentru analiza istoricului sau de cumparaturi in vederea primirii de oferte personalizate. Ofertele vor putea fi transmise pe email sau prin SMS, in functie de optiunea selectata de Client. Acest consimtamant poate fi modificat oricand, atat de catre Client insusi in cadrul contului de Client, sectiunea date personale (Clientul are posibilitatea atat de a schimba canalul de comunicare prin care sa ii fie comunicate ofertele personalizate, cat si optiunea de a solicita încetarea transmiterii ofertelor personalizare), cat si prin solicitare transmisa catre Serviciul Clienti Auchan prin apel la 0219141, prin email pe contact@auchan.ro sau prin utilizarea formularului de contact de pe www.auchan.ro.
In cazul in care Clientul nu opteaza pentru prelucrarea datelor privind utilizarea istoricului de cumparaturi in vederea crearii unui profil, sau in cazul in care Clientul isi retrage acordul, transmiterea de oferte individuale personalizate nu va mai putea fi posibila. Clientul pastreaza accesul la beneficiile acordate prin utilizarea Cardului inrolat, dar nu ii vor fi comunicate prin email sau sms ofertele personalizate.
3.2 Cardul de fidelitate digital poate fi generat accesand sectiunea de inrolare si generare Card disponibila pe www.auchan.ro si in aplicatia mobila Auchan. Acesta va fi intotdeauna un Card asociat Clientului si datelor cu caracter personal furnizate de catre Client. Clientul poate fi identificat in baza numarului de telefon, la casa de marcat, pentru a beneficia de toate avantajele programului de fidelitate MyCLUB Auchan, doar daca numarul sau de telefon este asociat Contului de client Auchan.
4. STATUSUL CARDULUI DE FIDELITATE
Un Card de fidelitate Auchan poate avea diferite statusuri :activ, suspendat sau inchis. Cardul activ este un Card de fidelitate care a fost utilizat cel putin la efectuarea unei achizitii de produse. Activarea Cardului are loc automat la momentul utilizarii pentru prima achiziție de produse. Un Card activ poate fi utilizat fie in mod anonim, fie dupa ce el a fost asociat unui Client identificat care a inscris Cardul unui cont de Client. Cardul suspendat este un Card de fidelitate inchis temporar de Auchan, fie la solicitarea Clientului, fie prin decizie unilaterala Auchan, pentru incalcarea de catre Client a prezentelor Termene si Conditii. Clientul poate solicita suspendarea Cardului catre reprezentantii Auchan prin call center la Serviciul Clienti (apel la 0219141), prin email la contact@auchan.ro, prin mesaj transmis prin chat sau formularul de contact de site-ul www.auchan.ro sau verbal angajatilor din punctele destinate Serviciului de Clienti din hypermarketurile Auchan participante. Clientul poate solicita suspendarea in cazul pierderii, furtului, nefunctionarii sau suspiciunii de utilizare neautorizata a Cardului sau. Auchan poate decide suspendarea Cardului in cazul unei suspiciuni de utilizare frauduloasa a Cardului inclusiv prin nerespectarea acestor Termene si Conditii, pana la momentul finalizarii analizei legate de utilizarea frauduloasa, suspendarea urmand sa fie adusa prompt la cunostinta Clientului posesor al Cardului de fidelitate suspendat. Fiind vorba despre o masura temporara, Auchan poate efectua reactivarea Cardului prin reprezentantii Serviciul Clienti. In cazul in care Cardul a fost inregistrat de Client si asociat contului sau, toate informatiile si beneficiile asociate Cardului vor fi in continuare disponibile la reactivarea Cardului sau la emiterea unui Card nou in caz de furt sau nefunctionarea Cardului vechi. Cardul suspendat nu permite accesarea beneficiilor Programului. Cardul inchis este Cardul care a fost inchis la solicitarea Clientului (atunci cand nu mai doreste sa il foloseasca) sau din initiativa Auchan. Auchan poate decide inchiderea unui Card atunci cand decide incetarea Programului de fidelitate sau cand a constatat ca respectivul Card a fost utilizat fraudulos de catre Client. Utilizarea frauduloasa presupune utilizarea Cardului fara respectarea acestor Termene si Conditii sau orice tentativa de fraudare a sistemului de functionare a Cardului. Un Card inchis nu poate fi reactivat, iar codul de Card inchis nu va putea fi refolosit pentru alocarea in alt cont de Client. Odata cu inchiderea Cardului, Clientul detinator al acestuia pierde definitiv toate beneficiile de pe Card, precum si accesul la alte mecanisme de fidelizare derulate in cadrul Programului. Bonusul de fidelitate, voucherele de fidelitate si punctele de fidelitate acumulate pe Cardul inchis se vor pierde definitiv, fara posibilitatea realocarii pe un nou Card sau catre un alt Client. De asemenea, achizitiile efectuate in trecut cu prezentarea Cardului de fidelitate vor fi anonimizate odata cu inchiderea Cardului, nemaiputand fi ulterior asociate contului de Client care le-a generat. Inchiderea Cardului de fidelitate nu presupune si stergerea automata a datelor cu caracter personal ale Clientului din baza de Clienti Auchan, acestea fiind pastrate conform celor prezentate in documentul anexat acestor Termene si Conditii - Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale Clientilor inscrisi in Program.
5. MODUL DE FUNCTIONARE A PROGRAMULUI DE FIDELITATE
Pentru a putea beneficia de Program, Clientii trebuie sa scaneze Cardul de fidelitate la casele de marcat din cadrul magazinelor Auchan, oricand inainte de plata produselor. Cardul va fi prezentat personalului Auchan de la casele de marcat care va scana Cardul sau va introduce manual codul de Card daca pentru orice motive, scanarea nu functioneaza. In cazul caselor rapide, a caselor expres si a modalitatilor automate de scanare si plata, clientul va scana el insusi cardul de fidelitate sau va putea introduce manual codul cardului dupa apasarea butonului explicit indicat pe ecranul casei de marcat Programul de fidelitate Auchan le ofera Clientilor inrolati acces la o gama variata de avantaje: reduceri exclusive, bonusuri ce pot fi utilizate la achizitii ulterioare, puncte de fidelitate, vouchere de fidelitate si oferte personalizate. Clientii care vor utiliza un card anonim vor beneficia doar de reducerile descrise la sectiunea 5.1 de mai jos. Doar clientii care au card de fidelitate inrolat beneficiaza de celelalte beneficii (voucher, bonus). Suma beneficiilor de fidelitate (reduceri, bonus, vouchere) acordate la o achizitie nu poate depasi valoarea produselor achizitionate. In cazul in care este achizitionat un singur produs, suma beneficiilor de fidelitate acordate pentru acesta nu poate depasi pretul sau.
5.1. Reduceri exclusive de fidelitate
Reducerile exclusive sunt reduceri comerciale destinate tuturor Clientilor care detin un Card de fidelitate Auchan, fie el de format fizic sau de format digital, Card anonim sau inrolat. Reducerile exclusive pot fi de valoare procentuala, dar si de valoare fixa, pot fi aplicate la valoarea totala a cosului de cumparaturi sau doar pentru anumite produse participante la campaniile de fidelitate organizate de catre Auchan la momentul utilizarii Cardului. Indiferent de tipul de reducere de fidelitate aplicata, Auchan nu va acorda reducere la produsele din tutun avand un pret maximal de comercializare stabilit in conditiile legii. De asemenea, in cazul in care cosul de cumparaturi include produse la care sunt aplicate ecotaxa, taxe verzi, valoarea depozitului corespunzator bateriilor sau acumulatorilor auto sau alte elemente similare, Auchan nu va acorda reducere la valoarea integrala a cosului de cumparaturi, ci la valoarea cosului din care a fost scazuta contravaloarea elementelor mentionate anterior. Reducerile exclusive vor putea fi acordate si prin intermediul unor oferte de tipul multiprodus (oferta la achizitia unui anumit numar de produse), care vor fi explicit comunicate de Auchan Clientilor inscrisi in Programul de fidelitate.
Aceste oferte exclusive vor fi semnalizate la raft in magazinele participante prin etichete si semnalistica dedicata Programului de fidelitate Auchan, dar vor putea fi consultate si pe www.auchan.ro si in aplicatia mobila Auchan, prin semnalistica digitala in pagina de produs. In cazul in care Clientul care a utilizat Cardul de fidelitate doreste sa returneze un produs pentru care a beneficiat de o reducere exclusiva per produs acordata pe baza Cardului de fidelitate, indiferent de motivul de retur, valoarea returnata va fi egala cu valoarea efectiv platita in urma reducerii exclusive aplicate.
In cazul in care Clientul care a utilizat Cardul de fidelitate doreste sa returneze un produs pentru care a beneficiat de o reducere exclusiva pe baza Cardului intr-o oferta multiprodus, Clientul trebuie sa aiba in vedere urmatoarele:
● daca produsele au fost achizitionate online (pe site sau in aplicatia mobila) si Clientul doreste returnarea in baza dreptului de retragere in perioada de 14 zile prevazuta de Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014, Clientul are obligatia sa returneze intreaga oferta (toate produsele ce au fost incluse in oferta multiprodus), iar valoarea returnata va fi egala cu valoarea efectiv platita in urma reducerii exclusive acordate.
● daca produsele au fost achizitionate din magazin si Clientul doreste returnarea, Clientul are obligatia sa returneze intreaga oferta (toate produsele ce au fost incluse in oferta multiprodus), iar valoarea returnata va fi egala cu valoarea efectiv platita in urma reducerii exclusive acordate.
● daca produsele au fost achizitionate online sau din magazin (pe site sau in aplicatia mobila) si Clientul doreste returnarea din motive de nefunctionare sau alte deficiente identificate la produse, daca doar unul dintre produsele din oferta prezinta deficiente ce nu pot fi remediate de Auchan/inlocuirea produsului nu este posibila, Clientul va returna doar respectivul produs, iar valoarea returnata va fi valoarea unui produs dintre cele ce au fost incluse in oferta multiprodus. Daca ambele sau mai multe dintre produsele respective prezinta deficiente ce nu pot fi remediate de Auchan/inlocuirea produselor nu este posibila, Clientul va returna doar
respectivele produse, iar valoarea returnata va fi valoarea echivalenta acelor produse, fara insa a depasi valoarea totala efectiv platita de Client in urma reducerii exclusive acordate.
● reducerile imediate de fidelitate se acorda si Clientilor care se identifica la casa in baza numarului de telefon asociat contului de client Auchan.
5.2. Bonusul de fidelitate
Bonusul de fidelitate Auchan este o recompensa acordata Clientilor fideli Auchan si acumulata pe Cardul de fidelitate. Bonusul acumulat pe Cardul de fidelitate va putea fi folosit de Clientii care au un Card inscris in contul de Client la achizitii viitoare, iar utilizarea acestuia va genera acordarea unei reduceri comerciale Clientului. Bonusul de fidelitate are valabilitate limitata si va expira pentru toti Clientii la data de 1 martie a anului urmator celui in care a fost acumulat. Astfel, Bonusul acumulat in perioada 1 ianuarie 2023 – 31 decembrie 2023 va expira la data de 1 martie 2024.
Valoarea bonusului acumulat pentru fiecare tranzactie, dar si a Bonusului total acumulat in cont va putea fi oricand consultata de Client pe bonul fiscal emis pentru o achizitie facuta prin prezentarea Cardului de fidelitate.
Totodata, Clientul va putea verifica oricand valoarea bonusului acumulat pe Card daca acceseaza sectiunea My CLUB Auchan » din cadrul Contul meu ce poate fi accesat pe www.auchan.ro si in aplicatia mobila Auchan.
Auchan isi rezerva dreptul de a sista oricand fie posibilitatea de acumulare de bonus, fie cea de utilizare a lui, fie ambele, cu notificare prealabila a Clientilor inscrisi in Programul de fidelitate. Sistarea definitiva sau temporara a dreptului de a utiliza bonusul poate fi facuta de catre Auchan daca are loc incetarea acestui Program de fidelitate sau daca are loc suspendarea sau inchiderea Cardului conform celor indicate in sectiunea 4 de mai sus.
5.2.1. Acumularea de Bonus pe Cardul de fidelitate Auchan
Cardul de fidelitate va fi alimentat cu bonus pe masura ce Clientul achizitioneaza produse participante la promotiile prin care se acorda acest tip de beneficiu. Produsele care permit acumularea de bonus vor fi semnalizate la raft sau in pagina de produs de pe
www.auchan.ro sau din aplicatia mobila Auchan. Valoarea bonusului va fi exprimata in lei si va fi evidentiata pe bonul fiscal sau in detaliile comenzii online. Auchan poate organiza diferite campanii, promotii sau operatiuni speciale prin care toti Clientii inregistrati sau anumite segmente de Clienti care si-au exprimat consimtamantul pentru primirea de oferte personalizate vor putea acumula bonus suplimentar. Toate acestea actiuni de recompensa suplimentara vor fi comunicate Clientilor care detin Card si care se califica pentru acordarea promotiei, prin afisare in magazine, in site si in aplicatia mobila, cat si prin newsletter pe email, sms
sau push notifications Clientilor care si-au dat consimtamantul sa primeasca astfel de comunicari/notificari.
Bonusul suplimentar acordat in astfel de campanii poate fi oferit Clientului atat direct in contul Cardului sau de fidelitate, cat si sub forma de vouchere. Auchan poate organiza campanii de acumulare de bonus de fidelitate pentru anumite produse, pentru anumite categorii de produse sau pentru valoarea totala a cosului de cumparaturi. Campaniile pot presupune acumulare de bonus ca procent din pretul platit pentru produsele participante sau acumulare ca valoare fixa. Campaniile de acumulare de bonus se vor desfasura pe anumite perioade determinate de timp comunicate in prelabil de catre Auchan atat prin afisare in magazine, in site si in
aplicatia mobila, cat si prin newsletter pe email, sms sau push notifications Clientilor care au acceptat sa primeasca astfel de comunicari/notificari. Auchan isi rezerva dreptul de a limita numarul de participari la anumite campanii ; limitarea va fi adusa
la cunostinta Clientilor inrolati in cadrul Programului de fidelitate sau a celor din segmentele care se calificau pentru oferta respectiva. Astfel Auchan poate limita acumularea bonusului per Client, per numar de Clienti, per magazin, per zi sau in functie de numarul de articole cumparate. Auchan isi rezerva dreptul de a face corectii de bonus atunci cand achizitia care a dus la acumularea
bonusului este anulata, modificata sau prezinta suspiciune de frauda. Bonusul acumulat de Client la fiecare achizitie din magazinele Auchan participante va fi comunciat detaliat Clientului pe bonul fiscal emis odata cu realizarea cumparaturilor. Bonusul acumulat odata cu o achizitie efectuata utilizand site-ul de e-commerce Auchan sau aplicatia mobila va fi, de asemenea, afisat in detaliile comenzilor online. In cazul returului unui produs care a declansat acumularea de bonus, indiferent de motivul de retur, bonusul aferent acestui produs se anuleaza, daca nu a fost deja utilizat in integralitate. In cazul in care Clientul a utilizat bonusul in perioada cuprinsa de la acumularea acestuia si returul produsului, atunci acestuia i se va retine valoarea bonusului din pretul de achizite al produsului care a declansat acumularea de bonus si care trebuie sa ii fie restituit. Bonusul nu va fi insa anulat daca produsul prezinta defecte sau neconformitati si este inlocuit sau reparat de catre Auchan. Retragerea bonusului din contul Clientului se va realiza si in cazul anularii totale sau partiale a unei achizitii care a declansat acumularea de bonus.
Clientii care au utilizat un Card anonim si au acumulat bonus de fidelitate pe acesta si care efectueaza ulterior inregistrarea Cardului in contul de Client, vor beneficia in continuare de intregul bonus de fidelitate acumulat pana la acel moment si, incepand cu data inregistrarii Cardului, vor putea utiliza bonusul in conformitate cu cele de mai jos.
5.2.2. Utilizarea Bonusului
Bonusul acumulat pe Cardul de fidelitate Auchan va putea fi folosit ca reducere comerciala acordata pentru cumparaturi cu Cardul de fidelitate Auchan la achizitii viitoare. Valoarea bonusului exprimata in lei reprezinta echivalentul valorii ce va fi redusa din suma datorata de Client la achizitiile efectuate. Pentru a beneficia de acest avantaj, Clientul este obligat sa ofere spre scanare Cardul de fidelitate la casele de marcat, oricand inainte de plata produselor sau sa se identifice in baza numarului de telefon asociat contului sau de client. Bonusul va putea fi folosit dupa 24 de ore de la momentul acumularii sale pe Card. Astfel, un bonus de 1 leu acumulat in data de 7 aprilie 2023 va putea fi folosit doar dupa 24 de ore, adica incepand cu data de 8 aprilie 2023, dupa trecere efectiva celor 24 de ore de la data achizitiei. Bonusul de fidelitate nu va putea fi folosit ca reducere pentru achitarea unor produse precum produsele din tutun, pentru taxele verzi sau ecotaxe, valoarea depozitului corespunzator bateriilor sau acumulatorilor auto sau alte elemente similare. Bonusul nu va putea fi folosit incepand cu data de 1 martie a anului urmator acumularii sale; de altfel, ulterior datei de expirare (ultima zi a lunii februarie a anului urmator acumularii sale), bonusul nu va mai fi disponibil pe cardul Clientului, soldul acestuia fiind resetat automat dupa data expirarii. Clientul poate alege daca la o anumita achizitie foloseste bonusul de pe Cardul de fidelitate si poate decide daca foloseste integral sau partial valoarea bonusului valid de pe Cardul sau. Cu toate acestea, Clientul nu poate utiliza la o achizitie o valoare de bonus mai mare decat valoarea cosului de cumparaturi din care au fost in prealabil scazute si alte reduceri. Bonusul de fidelitate nu poate fi transformat in numerar si nici nu poate fi transferat nici altui Client Auchan, nici pe un alt tip de card al aceluiasi Client. Utilizarea bonusului va aplica automat o reducere in dreptul produselor. Pentru bonurile fiscale care contin mai multe produse, bonusul se va imparti in reduceri de pondere egala cu ponderea pretului produselor in totalul bonului fiscal. Utilizarea bonusului va genera automat o linie de reducere pe bonul fiscal, linie identificata cu titlul « utilizare bonus fidelitate ». In cazul in care Clientul care a utilizat Cardul de fidelitate doreste sa returneze un produs pentru care a beneficiat de o reducere prin utilizarea bonusului acumulat in contul sau de fidelitate, indiferent de motivul de retur, valoarea returnata va fi egala cu valoarea efectiv platita in urma reducerii aplicate. De asemenea, bonusul utilizat va fi realocat in contul de fidelitate al clientului. Bonusul de fidelitate nu poate fi utilizat pentru tranzactii la care Clientul se identifica doar in baza numarului de telefon, la casa de marcat. Pentru utilizarea bonusului, este necesara scanarea Cardului MyCLUB Auchan – fizic sau digital.
5.3. Puncte de fidelitate
Programul de fidelitate Auchan le da posibilitatea Clientilor fideli de a acumula puncte de fidelitate Auchan, Punctele de fidelitate nu pot fi transformate in bonus si nici in alte tipuri de reduceri sau in numerar. Nivelul de puncte de fidelitate acumulate va declansa acordarea de alte beneficii Clientilor inscrisi in Program ; astfel de beneficii pot fi vouchere, gratuitati, cadouri, accesul la exclusivitati sau calificarea in concursuri atractive dedicate in exclusivitate detinatorilor de Card. Punctele de fidelitate nu pot fi transferate nici altui Client Auchan, nici pe un alt tip de card al aceluiasi Client. Acumularea de puncte de fidelitate este declansata de achizitiile efectuate de Clienti prin prezentarea Cardului de fidelitate la casele de marcat din magazinele Auchan participante sau la comenzile plasate pe www.auchan.ro sau in aplicatia mobila Auchan. Punctele de fidelitate acumulate expira in 12 luni din momentul inrolarii Clientului in Program prin inscrierea Cardului in contul de Client.
Acumularea de puncte de fidelitate are loc in modul următor:
5.4. Vouchere de fidelitate
Voucherele de fidelitate sunt un beneficiu acordat Clientilor inscrisi in Programul de fidelitate care si-au inrolat Cardul in contul de Client si constau intr-o reducere comerciala sau modalitate de plata, in functie de modalitatea prin care au fost dobandite. Beneficiul va putea fi aplicat pentru achizitii viitoare, doar in baza scanarii cardului de fidelitate MyCLUB Auchan. Voucherele de fidelitate pot fi acordate pentru un anumit produs, o anumita categorie de produse sau pentru valoarea totala a cosului de cumparaturi, si vor fi valorificate in intregime pe o achizitie unica, diferenta de bani ramasa nevalorificata nu va putea fi utilizata ulterior si nici transformata in numerar. Voucherele de fidelitate nu pot fi transformate in numerar si nici nu pot fi transferate altui Client Auchan, nici pe un alt tip de card al aceluiasi Client. Indiferent de tipul de reducere de fidelitate aplicat, voucherele acordate nu acopera reduceri pentru achitarea unor produse precum produsele din tutun, pentru taxele verzi sau ecotaxe, valoarea depozitului corespunzator bateriilor sau acumulatorilor auto sau alte elemente similare. De asemenea, voucherele nu pot fi folosite ca modalitate de plata pentru achizitia unor produse precum produsele din tutun, pentru taxele verzi sau ecotaxe. Auchan poate organiza diferite campanii de acordare vouchere de fidelitate, campanii care pot fi adresate fie tuturor Clientilor inscrisi in program, cat si anumitor segmente de Clienti care si-au exprimat consimtamantul pentru primirea de oferte personalizate. Totodata, voucherele pot fi generate si individual, pe fiecare cont de Client, voucherele individuale de fidelitate functionand ca promotii personalizate special concepute pentru Clientii fideli, care si-au exprimat consimtamantul pentru primirea de oferte personalizate . Voucherele de fidelitate vor avea un cod de identificare ce va fi adus la cunostinta Clientului fie prin email, sms, push notification, Clientilor care au acceptat sa primeasca astfel de comunicari/notificari, sau va putea fi vizualizat de Client in contul sau de Client de pe www.auchan.ro sau din aplicatia mobila Auchan. Codul voucherului va putea fi scanat de pe un ecran digital la casa de marcat sau pot fi introduse manual caracterele codului. Daca un Client care detine un Card fidelitate returneaza un produs pentru care a primit un voucher de fidelitate ce poate fi utilizat pentru achizitii ulterioare, respectivul voucher se anuleaza (daca nu au fost deja utilizat). Voucher-ul nu va fi insa anulat daca produsul prezinta defecte sau neconformitati si este inlocuit sau reparat de catre Auchan. In cazul in care Clientul care a utilizat Cardul de fidelitate doreste sa returneze un produs pentru care a beneficiat de o reducere in baza voucher-ului de fidelitate, indiferent de motivul de retur, valoarea returnata va fi egala cu valoarea efectiv platita in urma reducerii aplicate. Contravaloarea voucherului utilizat va fi restituita tot sub forma de voucher de fidelitate.
5.5. Limite accesare beneficii
Beneficiile de tip reduceri exclusive de fidelitate sau acumulare de bonus se acorda in limita accesarii de 12 ori a unei oferte / bon . De la a 13-a accesare se va aplica pretul de vanzare al produsului fără beneficiu. In cazul ofertelor pe un singur produs se aplica limita maxima de 12 buc/12 kg. Beneficiile de tip multiprodus (gratuitate, reducere exclusiva de fidelitate, acumulare de bonus) se acordă la produsul cel mai ieftin din oferta respectivă.
6. EXONERARE DE RASPUNDERE
Auchan nu isi asuma raspunderea pentru datele incorect sau incomplet furnizate de catre Client la momentul inregistrarii in Programul de fidelitate. Codul de bare aferent Cardurilor de fidelitate Auchan, Cardul de fidelitate emis si orice imagini, desene, sigle, logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale sau text de pe acesta sunt proprietatea Auchan, iar copierea, replicarea, printarea acestora sau utilizarea in alta modalitate decat conform acestor Termene si Conditii este interzisa. Auchan are dreptul de a suspenda sau inchide orice Card de fidelitate Auchan al carui utilizator nu respecta Termenele si Conditiile de participare la Program. Suspendarea sau inchiderea Cardului va fi adusa la cunostinta Clientului prin e-mail și/sau telefon. Auchan are dreptul sa suspende Cardul de fidelitate in cazul în care clientul incalca Termenele si Conditiile programului, fara notificarea prealabila a Clientului, urmand ca acesta sa fie notificat in cel mai scurt timp prin e-mail și/sau telefon. Auchan nu va raspunde pentru imposibilitatea accesarii anumitor oferte sau avantaje datorata culpei Clientului sau a unui tert. Cardul de fidelitate Auchan (indiferent de forma sa) nu este transmisibil, iar Auchan nu poate fi tinut raspunzator in cazul incalcarii, de catre Client, a interdictiei de transmitere a Cardului catre un tert sau pentru modul in care un astfel de tert utilizeaza Cardul dobandit, indiferent de modalitatea de dobandire. Auchan nu raspunde pentru niciun fel de prejudicii suferite de Client in cazul utilizarii frauduloase a Cardului de fidelitate de catre acesta sau de catre un tert. Auchan nu raspunde pentru imposibilitatea utilizarii Cardului de catre Clienti pe perioada in care aceste este suspendat sau pe perioada in care sunt efectuate intretineri sau reparatii tehnice la sistemul de utilizarea al Cardului. Auchan nu isi asuma responsabilitatea pentru deteriorarea, distrugerea, pierderea sau furtul Cardului de fidelitate sau pentru beneficiile nerealizate de catre Client ca urmare a deteriorarii, pierderii sau furtul acestuia. Clientul se angajeaza sa aduca la cunostinta Serviciului Clienti Auchan toate aceste situatii, fie telefonic la numarul 021/9141, prin email la adresa contact@auchan.ro, prin formularul de contact de pe www.auchan.ro sau la oricare din punctele de Serviciul Clienti din magazinele participante Auchan. Bonusul acumulat si neutilizat si punctele de fidelitate acumulate si neutilizate pana la data expirarii lor sau pana la data inchiderii Cardului de fidelitate vor fi anulate automat, fara notificare prealabila, fara indeplinirea niciunei formalitati si fara plata de catre Auchan a vreunei despagubiri. Plangerile sau intrebarile legate de Programul de fidelitate Auchan pot fi inaintate de Client prin apel la 021/9141, email pe contact@auchan.ro sau mesaj trimis pe chat-ul sau pe formularul de contact de pe site-ul www.auchan.ro. Totodata, Clientul poate expune plangerile legate de Program si personalului din cadrul magazinelor Auchan participante. Orice plangere referitoare la valoarea reducerilor de fidelitate acordate, valoarea bonusului acumulat sau utilizat, valoarea punctelor de fidelitate acumulate sau a voucherelor primite sau folosite poate fi primita si analizata corespunzator daca este insotita de bonul fiscal emis cu prilejul achizitiei in cauza.
7. CLAUZE FINALE
Aceste Termene si Condiții se completează cu termenele si conditiile disponibile pe site-ul www.auchan.ro si in aplicatia mobila Auchan pentru orice achizitie efectuata prin aceste medii online cu utilizarea Cardului de fidelitate precum si cu orice conditii sau termene de vanzare aplicabili in magazinele Auchan participante. De asemenea, acestea se completeaza si cu Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale Clientilor inscrisi in Program anexata acestora. Aceste Termene si Conditii si orice completari sau modificari ale acestora sunt guvernate de si interpretate in conformitate cu legile din Romania. Orice potentiale litigii dintre Auchan si Clienti legate de Programul de fidelitate vor fi solutionate de instantele de judecata competente din Romania.
Clientul declara ca a luat la cunostina si a acceptat si este de acord cu urmatoarele clauze din aceste Termene si Conditii: sectiunea 1 – conditi generale, paragraful legat de modificarea Programului, sectiunea 4. – statusul Cardului de fidelitate, paragrafele referitoare la suspendarea si inchiderea Cardurilor, sectiunea 5.2. – paragraful legat de sistarea bonusului de fidelitate, sectiunea 6 – exonerarea de raspundere si sectiunea 7 – legea aplicabila.
INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ALE CLIENTILOR INSCRISI IN PROGRAM
Societatea, Auchan Romania SA, cu sediul social in Bucuresti, Strada Brașov, nr 25, camera 1, etaj 4, Sector 6, Romania, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/2731/2005, cod de inregistrare fiscala 17233051 („Auchan” sau „Societatea”), in calitate de operator, doreste sa va informeze despre prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal in contextul Programului de fidelitate desfasurat de Societate.
Scop/Categorii de date Temei legal
Scop: Pentru a organiza, desfasura si a va permite sa participati la Programul de fidelitate desfasurat de Auchan, inclusiv pentru depistarea si prevenirea tentativelor de utilizarea frauduloasa sau neconforma a Cardului de fidelitate.
Categorii de date: numele si prenumele, data nasterii, numarul de telefon, adresa de email si parola (atunci cand va inscrieti pe www.auchan.ro sau in aplicatia mobila Auchan), codul Cardului de fidelitate (ID Card), numarul contului de fidelitate, statusul Cardului de fidelitate, informatii legate de comenzile si achizitiile efectuate, beneficiile si avantajele acumulate pe Card si orice alte date rezultate din utilizarea Cardului si interactiunile dvs. cu Auchan; prenumele clientului va fi imprimat si pe bonul fiscal emis la cumparaturile efectuate. Necesitatea de a executa contractul - Termenele si Conditiile Programului de fidelitate la care sunteti parte.
Scop: Pentru a ne permite sa va raspundem la plangerile sau intrebarile legate de Programul de fidelitate.
Categorii de date: numele si prenumele, adresa de e-mail, in cazul in care solicitati un raspuns la domiciliu poate fi prelucrata si adresa de corespondenta, numarul de telefon, codul Cardului de fidelitate (ID Card), daca este cazul si orice alte informatii sau detalii pe care ni le puteti furniza in corespondenta; in cazul in care utilizati Interesul legitim al Auchan de a mentine o buna relatie cu clientii sai prin furnizarea de raspunsuri la orice intrebari, sugestii, cereri sau reclamatii. serviciile de call center Serviciul Clienti, Auchan va prelucra si vocea dvs. precum si orice alte informatii pe care decideti sa la transmiteti in convorbire.
Scop: Transmiterea de informatii sau comunicari cu caracter promotional si publicitar (marketing direct) pentru a va informa cu privire la ofertele, campaniile, produsele si beneficiile acordate de Auchan. Aceste comunicari pot fi transmise prin posta electronica
(email), prin telefon (SMS), sau push notifications, conform optiunilor dumneavoastra. Categorii de date: nume si prenume, adresa de email, numarul de telefon, istoricul de cumparaturi, beneficiile si avantajele acumulate pe Card si orice alte date rezultate din utilizarea Cardului, precum si orice alte date furnizate de catre dvs. in mod voluntar, atunci cand va exprimati acordul pentru prelucrarea datelor pentru primirea de oferte personalizate Consimtamant.
Colectarea datelor cu caracter personal
Societatea a colectat datele dvs. cu caracter personal pe care dvs. ni le-ati furnizat in mod direct in cardul interactiunilor avute cu Auchan, sau pe care noi le-am observat in legatura cu utilizarea Cardului de fidelitate de catre dvs.
Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal pe care le dezvaluim furnizorilor nostri se limiteaza la informatiile minime despre datele cu caracter personal, care sunt necesare pentru a furniza respectivele servicii si le solicitam acestora sa nu foloseasca date cu caracter personal in niciun alt scop. Facem toate eforturile pentru a ne asigura ca toate entitatile cu care lucram pastreaza datele dvs. cu caracter personal in conditii de siguranta si securitate. Entitatile carora este posibil sa le dezvaluim date cu caracter personal sunt:
a) pentru a va raspunde la plangerile sau intrebarile legate de Programul de fidelitate este posibil sa transmitem datele dvs. cu caracter personal catre furnizorii nostri de servicii de call center situati in Romania. Acestia au fost selectati de Auchan, iar conditiile contractuale prevad conformitatea cu prevederile GDPR;
b) pentru gestionarea bazelor de date pentru marketing direct, datele cu caracter personal sunt incarcate in aplicatia Grupului Auchan si pot fi dezvaluite furnizorului acestei aplicații, care este contractat de catre Auchan Retail International si care respecta prevederile GDPR;
c) pentru comunicari de tip marketing direct, este de asemenea posibil sa transmitem datele cu caracter personal catre agentiile de publicitate si marketing care desfasoara in numele nostru activitatile de comunicare, si care au sediul in Romania sau in spatiul Uniunii Europene, exclusiv cu respectarea prevederilor GDPR; Unele dintre entitatile catre care dezvaluim datele dvs. cu caracter personal sunt terte parti care nu vor prelucra datele cu caracter personal, dar ar putea avea acces la acestea atunci cand isi indeplinesc atributiunile ce le revin sau atunci cand interactioneaza cu noi, cum ar fi companii de mentenanta tehnica, auditori financiari sau juridici. Este posibil ca Auchan sa comunice datele dvs. cu caracter personal altor entitati din grupul Auchan, in scopurile prelucrarii de mai sus, respectiv catre Auchan Retail Franta care isi desfasoara activitatea in Franta. Acestea vor respecta instructiunile noastre in ceea ce priveste prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. Pentru mai multe informatii referitoare la grupul Auchan, va rugam sa vizitati site-ul https://www.auchan-retail.com/en/
De asemenea, Auchan ar putea fie nevoita sa transfere date cu caracter personal catre terte parti (i) atunci cand primim solicitarea din partea unei autoritati judiciare sau a unei autoritati publice, unor auditori sau unor instituții competente sa desfasoare verificari asupra activitatii sau activelor Societatii, conform normelor legale aplicabile; aceste autoritati sau institutii publice pot fi Politia Romana, instantele de judecata, ANSPDCP, ANAF, notarii publici, executori judecatoresti etc., (ii) pentru respectarea unei cerinte legale sau pentru protejarea drepturilor si activelor Societatii noastre sau ale altei entitati sau persoane, putem divulga datele catre avocați sau mediatori, (iii) cumparatori terti, in masura in care activitatea Societatii ar putea fi (total sau partial) transferata, iar datele cu caracter personal ale persoanelor vizate ar face parte din activele reprezentand obiectul tranzactiei. Auchan asigura confidentialitatea si securitatea datelor cu caracter personal in timpul transferului acestora catre destinatarii anterior mentionati.
6.Transferul datelor cu caracter personal in strainatate
In contextul indeplinirii operatiunilor descrise mai sus, datele dvs. cu caracter personal pot fi transferate in strainatate doar catre state din Uniunea Europeana („UE”) sau Spatiul Economic European („SEE”). Va informam prin prezenta ca orice transfer realizat de Societate intr-un stat membru UE sau SEE va respecta cerintele legale prevazute in Regulamentul General privind Protecția Datelor nr. 2016/679.
7.Durata prelucrarii
Auchan pastrează datele dvs. cu caracter personal in conformitate cu perioadele de pastrare impuse de legile si regulamentele aplicabile, in special in vederea desfasurarii activitatilor sale si nu pastreaza datele cu caracter personal mai mult decat este necesar in raport cu scopurile pentru care au fost colectate. In cazul in care Societatea va stabili ca are un interes legitim sau o obligatie legala de a prelucra in continuare datele dvs. cu caracter personal in alte scopuri, veti fi informati in mod corespunzator in acest sens.
În special, Auchan poate stoca datele dvs. cu caracter personal pe urmatoarele perioade:
Scop Durata
Pentru a organiza, desfasura si a va permite sa participati la Programul de fidelitate desfasurat de Auchan, inclusiv pentru depistarea si prevenirea tentativelor de utilizarea frauduloasa sau neconforma a Cardului de fidelitate. Pe durata Programului de fidelitate precum si pe perioada necesara protejarii drepturilor Societatii, avand in vedere legea aplicabila, inclusiv termenul de prescriptie si perioadele de stocare prevazute de legislatia fiscala.
Pentru a ne permite sa va raspundem la plangerile sau intrebarile legate de Programul de fidelitate.
Pe durata necesara prelucrarii si emiterii unui raspuns la solicitarea dvs. si pe o durata de 2 ani, cu precizarea ca aceasta se poate prelungi daca este necesara protejarii drepturilor Societatii, tinand cont de legea aplicabila, inclusiv de termenul de prescriptie, respectiv pe o durata estimata la 3 ani. Datele cu caracter personal colectate prin intermediul serviciilor de call center vor fi stocate pe o perioada de 1 an de la ultima comunicare efectuată intre dvs. si Auchan, cu precizarea ca aceasta se poate prelungi daca este necesara protejarii drepturilor Societatii, tinand cont de legea aplicabila, inclusiv de termenul de prescriptie, respectiv pe o durata estimata la 3 ani.
Transmiterea de informatii sau comunicari cu caracter promotional si publicitar (marketing direct) pentru a va informa cu privire la ofertele, campaniile, produsele si beneficiile acordate de Auchan. Pana la momentul la care va dezabonati sau ne solicitati sa va stergem datele, dar nu mai mult de 2 ani de la ultima interactiune cu marca Auchan (e.g., ultima comanda utilizand Cardul de fidelitate, ultima conectare la contul dvs. de pe site-ul nostru/aplicatia mobila, ultima accesare a unui hyperlink continut de unul dintre e-mailurile noastre sau ultima data cand ati vizualizat comunicarile noastre de marketing direct).
Ce se intampla cu datele dvs. cu caracter personal dupa incetarea prelucrarii
Odata ce perioada de prelucrare indicata mai sus expira, iar Societatea nu mai are motive legale sau legitime de a va prelucra datele cu caracter personal, datele vor fi sterse in conformitate cu procedurile acesteia, care pot implica anonimizarea sau distrugerea acestora.
Luarea deciziilor in mod automat si crearea de profiluri în mod automat
Datele cu caracter personal la care se face referire in prezenta sunt supuse unor procese decizionale automatizate, inclusiv crearea de profiluri, atunci cand sunteti de acord sa primiti oferte personalizate din partea noastra. Logica implicata de prelucrare consta in faptul ca vom retine istoricul dvs. de cumparaturi si vom utiliza detaliile privind produsele pe care le-ati achizitionat cu prezentarea Cardului de fidelitate pentru a putea efectua analize pentru a va adresa sugestii cu privire la oferte de produse, beneficii sau avantaje care consideram ca pot fi de interes pentru dvs. Consideram ca informatiile legate de istoricul achizitiilor sunt relevante pentru a va putea furniza oferte, beneficii sau avantaje care se potrivesc cel mai bine dorintelor si preferintelor dvs. In cazul in care va veti retrage consimtamantul cu privire la profilare, veti beneficia in continuare de toate ofertele de pe site si din aplicatia mobila aplicabile tuturor clientilor, precum si de avantajele si beneficiile oferite de Cardul de fidelitate, insa acestea nu vor fi personalizate conform preferintelor dvs. Acest consimtamant poate fi modificat oricand, atat de catre Client insusi in cadrul contului de Client, sectiunea date personale (optiunea de a înceta profilarea ), cat si prin solicitare transmisa catre Serviciul Clienti Auchan prin apel la 0219141, prin email pe contact@auchan.ro sau prin utilizarea formularului de contact de pe www.auchan.ro.
Refuzul furnizării datelor si consecintele acestuia
Datele cu caracter personal prevazute în Secțiunea 1 la scopul de la punctul 1 reprezinta o obligatie contractuala / o obligatie necesara pentru incheierea unui contract cu Societatea, iar persoana vizata trebuie sa furnizeze datele cu caracter personal pentru a putea utiliza Cardul de fidelitate cu toate beneficiile asociate acestuia. In cazul in care persoana vizata nu furnizeaza datele pentru scopul mai sus mentionat, este posibil sa utilizeze Cardul in mod anonim, caz in care clientul va avea acces la reducerile exclusive de fidelitate acordate si la posibilitatea de a acumula bonusul de fidelitate, dar nu va avea acces la celelalte beneficii ale Cardului (utilizarea bonusurilor de fidelitate acumulate, punctele de fidelitate, vouchere de fidelitate si oferte personalizate).
Securitatea prelucrarii datelor
Auchan implementeaza toate masurile adecvate de natura tehnica si organizationala pentru a asigura un nivel de securitate al datelor cu caracter personal adecvat riscului si, in special, pentru a proteja datele cu caracter personal impotriva distrugerii, pierderii, modificarii, dezvaluirii neautorizate sau accesarii acestora.
Drepturile persoanei vizate in ceea ce priveste prelucrarea datelor
In contextul prelucrarii datelor dvs. cu caracter personal, aveti urmatoarele drepturi:
a) Dreptul de acces la date, putand sa aflati ce date prelucram despre dvs.;
b) Dreptul de rectificare a datelor atunci cand nu mai sunt de actualitate;
c) Dreptul de stergere a datelor;
d) Dreptul de restrictionare a prelucrarii datelor, de exemplu atunci cand contestati exactitatea datelor dvs., pe perioada de timp in care vom verifica exactitatea acestora;
e) Dreptul de a va retrage consimtamantul cu privire la prelucrare, atunci cad prelucrarea are la baza consimtamantul, fara a afecta legalitatea prelucrarii efectuate pana in momentul respectiv;
f) Dreptul la portabilitatea datelor, putand solicita o copie a datelor intr-un format care sa poată fi citit automat, in cazul in care prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul dvs. sau executarea unui contract si este efectuata prin mijloace automate;
g) Dreptul de a va opune prelucrarii datelor, atunci cand prelucrarea se intemeiaza pe interes legitim si in orice moment, prelucrarii datelor in scopuri de marketing direct;
h) Dreptul de a nu fi supus unui proces individual automatizat;
i) Dreptul de a va adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter
Personal cu sediul in Bucuresti, Bulevardul General Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Romania sau catre instantele de judecata competente. Pentru a va exercita drepturile, va rugam sa trimiteti un e-mail sau o notificare scrisa, datata si semnata sau in format electronic la adresele indicate in sectiunea Contact de mai jos. De asemenea, in cazul in care doriti sa va retrageti consimtamantul acordat in scopuri de marketing direct aveti si posibilitatea de a folosi optiunea „dezabonati-vă” pe care o aveti la dispozitie in fiecare comunicare de marketing. Pentru a putea sa raspundem solicitarii dvs., va trebui sa ne comunicati urmatoarele date de identificare necesare: nume, prenume, e-mail sau adresa postala si orice alte informații necesare pentru a va confirma identitatea.
Datele cu caracter personal ale persoanelor cu varsta sub 16 ani
Auchan nu colecteaza, nu pastreaza si nici nu foloseste cu buna-stiinta in legatura cu Programul de fidelitate de date cu caracter personal ale unor persoane cu varsta sub 16 ani, intrucat Programul se adreseaza doar persoanelor cu varsta minima de 16 ani. Prin acceptarea si inscrierea in Program, participantii declara pe proprie raspundere ca au varsta de peste 16 ani. In cazul in care Societatea primeste date cu caracter personal ale persoanelor cu varsta mai mica de 16 ani, acestea vor fi sterse/distruse imediat de pe mijloacele de prelucrare si stocare ale Societatii.
Modificari ale notei de informare
Aceasta nota de informare poate fi modificata de Auchan la diverse intervale de timp, dupa cum va putea deveni necesar. In cazul in care Auchan doreste sa ajusteze nota de informare (e.g. in cazul in care Auchan doreste sa foloseasca datele dvs. cu caracter personal altfel decat se prevede in aceasta nota in vigoare la momentul colectarii datelor), astfel de modificari vor fi publicate pe site-ul Auchan/ in aplicatia mobila Auchan, respectiv vor fi aduse la cunostinta clientilor prin aceleasi modalitati prin care au fost informati cu privire la Termenele si Conditiile Programului de fidelitate.
Intrebari/Date de contact
Pentru orice intrebari sau solicitari legate de aceasta nota de informare, sau de modul in care Auchan colecteaza si foloseste datele dvs. cu caracter personal, precum si pentru a va exercita drepturile legate de datele dvs care au fost colectate, va rugam sa contactati Responsabilul cu Protectia Datelor din cadrul Auchan (DPO), la urmatoarea adresa: dpo@auchan.ro sau Bucuresti, strada Brasov nr. 25, camera 1, etaj 4, Sector 6, Romania, in atentia Responsabilului cu Protectia Datelor. Mai multe detalii despre modul in care Auchan prelucreaza datele cu caracter personal si despre angajamentele asumate de Auchan fata de protectia datelor cu caracter personal puteti regasi in Politica de confidentialitate si protectia datelor disponibila pe site-ul www.auchan.ro, si in aplicatia mobila, sectiunea Protectia datelor personale.