Din 2017, redefinim experiența de retail în România. Am fost pionieri în introducerea conceptului de retail media, instalând primele ecrane digitale conectate în hipermarketuri. În 2021, am făcut un pas major, lansând prima regie autentică de Retail Media din țară, transformând magazinele fizice într-o platformă publicitară inovatoare. Astfel, brandurile beneficiază de soluții de comunicare integrate și de campanii extrem de targetate, măsurabile și eficiente.
Astăzi, peste 200 de clienți din diverse industrii ne acordă încredere pentru a-și maximiza impactul campaniilor, folosind puterea datelor și a mediilor noastre. Oferim posibilitatea de a promova produse și servicii direct pe platformele noastre, în cele mai relevante puncte de contact cu consumatorii.
Rețeaua noastră integrată de canale fizice și digitale este concepută pentru a livra rezultate imediate în vânzări, dar și pentru a consolida notorietatea brandului pe termen lung. Cu un mix unic de relevanță, targetare precisă și performanță măsurabilă, asigurăm campanii eficiente acolo unde contează cel mai mult.
Oferim soluții complete de Retail Media: campanii integrate, audiențe relevante, rezultate măsurabile. În magazin, online și dincolo de ecosistemul Auchan.
Brandurile pot alege soluții complete sau personalizate, acoperind toate canalele esențiale:
Publicitate in-store
Publicitate digitală
Direct Marketing
Off-site Advertising
Cum poate arată succesul brandului tău? Află din video!
Clienții noștri și-au crescut bugetele, în medie, cu 70% în 2024, comparativ cu anul anterior, iar alți 60% noi clienți au intrat în ecosistemul Auchan Retail Media.
Puterea Auchan Retail Media & Data Insights a crescut awareness-ul unui brand lansat recent, doar de anul trecut pe piață, de la 20% la 48%, în urma unei campanii omnichannel desfășurate la început de 2025 (Instore TV, bannere și carusele pe auchan.ro, produse sponsorizate, CRM, push notifications și SMS), acesta fiind, de altfel, și obiectivul principal, iar vânzările au înregistrat creșteri importante, direct proporționale cu creșterea awareness-ului.
Totodată, în urma unei campanii integrate pentru un brand cu popularitate, de produse cosmetice, creșterile au fost de 10% în cantitate, fără să fie în promoție, suplimentar față de creșterea categoriei, comparativ cu aceeași perioadă din anul anterior, un rezultat de succes în cazul unei mărci recunoscute în piață.
Apasă play și află cum poți transforma și tu aceste rezultate în realitate pentru brandul tău!