De 1 mai, Auchan lansează berea marcă proprie Frățică

De 1 mai, Auchan lansează berea marcă proprie Frățică

Auchan România anunță lansarea berii Frățică, consolidându-și angajamentul de a oferi clienților produse realizate la cel mai bun raport calitate-preț. Prin această lansare, retailerul își extinde portofoliul de produse marcă proprie, oferind clienților o bere lejeră, cu o calitate standard, fără compromisuri la preț.

Berea „Frățică” aduce pe mesele românilor un gust autentic, într-o formulă prietenoasă cu bugetul personal. Într-o categorie extrem de populară în rândul băuturilor alcoolice, Frățică oferă o opțiune de încredere, accesibilă, perfect adaptată consumului ocazional, momentelor de pauză și relaxare sau evenimentelor petrecute alături de prieteni sau familie.

Berea Frățică, noua marcă exclusivă Auchan, aduce consumatorilor un excelent raport calitate-preț
„Frățică” este o bere blondă, pasteurizată, care vine în întâmpinarea românilor cu un gust lejer, fiind disponibilă într-o varietate de formate pentru a răspunde diferitelor ocazii de consum: doza de 0,5L cu alcool 4%, doza de 0,5L fără alcool și PET-ul de 2L cu alcool 4%. O bere perfectă pentru momentele neconvenționale, petrecute alături de prieteni, "Fratică" își propune să aducă oamenii împreună și să însoțească legăturile de prietenie, asemeni unei frății. Numele ales, "Fratică", este unul autentic românesc, subliniind originea locală a produsului și valorile de camaraderie și prietenie pe care le promovează. Disponibilă exclusiv în rețeaua Auchan, „Frățică” se diferențiază prin echilibrul între calitate și preț. Noul brand este disponibil în toate formatele Auchan, de la hipermarketuri și supermarketuri, până la magazinele de proximitate MyAuchan, inclusiv din stațiile Petrom, magazinele ATAC Hiper Discount, precum și online pe www.auchan.ro.

Peste 1.000 de produse marcă proprie realizate în România
Pe rafturile hipermarketurilor Auchan se regăsesc aprox. 50.000 de produse, din care circa 1.300 sunt produse alimentare marcă proprie. Din acestea, peste 1.000 sunt produse în România, cu producători locali. Mai mult, Auchan a dezvoltat până în prezent peste 90 de filiere de produse agro-alimentare românești, respectiv colaborări pe termen lung cu 50 de producători locali, prin care Auchan pune la dispoziția clienților produse cu calitate și trasabilitate controlate, cu gust local, autentic.

Prin lansarea berii Frățică, Auchan întărește poziționarea mărcii proprii ca un garant al raportului calitate-preț. Disponibilitatea exclusivă a produsului în rețeaua Auchan reprezintă un avantaj competitiv major, oferind consumatorilor oportunitatea de a alege o bere de încredere, fabricată în România, conform standardelor de calitate corespunzătoare și adaptată realităților de consum ale românilor.

Despre Auchan România
Auchan România are în portofoliu peste 460 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 8 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, 24 de magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2023 de peste 1,6 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.