15 shopping corners Decathlon vor fi deschise în hipermarketurile Auchan până la sfârșitul anului

15 shopping corners Decathlon vor fi deschise în hipermarketurile Auchan până la sfârșitul anului

Publicat pe 29.03.2021

Auchan și Decathlon demarează un parteneriat prin care o gamă de echipamente și articole sportive din Decathlon vor fi integrate în oferta hipermarketurilor Auchan din țară, în zone special dedicate în raionul de produse sportive. Colaborarea debutează luna aceasta cu o etapă pilot în hipermarketul Auchan Drumul Taberei, unde clienții pot regăsi deja peste 60 de articole sportive precum echipamente de fitness, mingi de baschet și fotbal, accesorii pentru biciclete, accesorii de aerobic, accesorii pentru camping.

Potrivit celor două companii, mini shop-ul Decathlon din Auchan Drumul Taberei se bucură deja de succes în rândul clienților, rezultatele din primele 3 zile de la lansare arătând o creștere de 70% a numărului de clienți pe categoria de articole sportive, față de aceeași perioadă a anului trecut.

„Suntem mândri de această colaborare, având în vedere că partenerul nostru, Decathlon, este un lider pe piața de articole sportive. În plus, una dintre misiunile noastre este încurajarea unui stil de viață activ prin sport iar pentru a sublinia și mai mult acest angajament, considerăm necesar să lărgim gama de articole sportive din Auchan cu echipamente de calitate, atât pentru amatori, cât și profesioniști, asigurând clienților noștri în continuare cel mai bun raport calitate-preț.”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.

Inițiată și în Franța, Polonia și Ucraina, această colaborare marchează începutul unui proiect fără precedent în industria locală de retail, clienții având astfel oportunitatea de a-și face cumpărăturile zilnice dintr-un singur loc care le oferă atât o gamă alimentară variată, cât și acces la o ofertă sportivă tehnică și accesibilă.

„Misiunea noastră este de a face, în mod sustenabil, sportul accesibil pentru cât mai mulți români. Astfel, toată echipa Decathlon România lucrează împreună și inovează pentru a găsi noi metode de a fi alături de orice pasionat de sport, pentru a-i oferi produse la cel mai bun raport calitate-preț. Parteneriatul cu Auchan este un astfel de exemplu, fiind o soluție prin care putem fi mai aproape de clienții ce nu pot ajunge în magazinele noastre din considerente de timp sau distanță. Le mulțumim colegilor de la Auchan pentru primirea călduroasă și pentru că ne-au permis să aducem o bucățică din universul Decathlon în magazinul lor. Am fost impresionați de entuziasmul cu care am fost întâmpinați încă din prima săptămână de către clienții magazinului Auchan Drumul Taberei și sperăm să fie un indicator timpuriu al viitorului succes al acestui proiect.” a declarat Cezar Nicolaescu, Director Marketing Decathlon România.

Proiectul pilot din Auchan Drumul Taberei va fi testat în următoarele trei luni, în funcție de rezultate urmând ca acesta să fie dezvoltat la nivel național. Planurile de extindere ale parteneriatului vizează integrarea ofertei Decathlon în 15 magazine Auchan până la finalul acestui an.

Pentru Auchan, acest parteneriat reprezintă un nou pas în misiunea retailerului de a oferi hipermarketurilor sale o nouă dinamică, transformându-le în locuri care oferă clienților experiențe unice de cumpărături.

„Dintotdeauna hipermarketurile Auchan au fost o destinație pentru cumpărăturile alimentare și nealimentare, pentru că operăm unele dintre cele mai mari magazine din România și selecționăm cu atenție gamele noastre de produse. Clienții aleg ca destinație universurile noastre de produse textile, amenajarea și decorarea casei și bucătăriei, jucării, articole de birotică și papetărie, dar și tot ce înseamnă game sezoniere, cum sunt produsele pentru grădinărit sau decorațiunile de Crăciun. Începand de acum, parteneriatul cu Decathlon ne permite să aducem și game specializate pentru sport, din oferta liderului de piață. Toate la un loc contribuie la materializarea preocupărilor noastre de zi cu zi, de a oferi clienților cel mai bun mix de produse, prețuri și experiențe”, a completat Tiberiu Dănețiu.

Despre Auchan Retail România

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 52 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 43 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă clienților peste 25.000 de produse. Toate magazinele, depozitele și birourile gestionate de Auchan dețin certificarea Safe Guard care confirmă respectarea și implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranță împotriva răspândirii COVID-19.

Despre Decathlon România

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, deține în momentul de față 28 de magazine la nivel național, la care se adaugă și platforma online, fiind prezent pe piața de retail sportiv din România încă din 2009 și depășind 1300 de colaboratori în 2020.

Decathlon oferă iubitorilor de sport articole și echipamente pentru mai mult de 80 de sporturi, conform celor mai înalte standarde de calitate și inovație din domeniu, păstrând în permanență obiectivul strategic de a face sportul accesibil cat mai multor români prin oferirea unui raport calitate – preț imbatabil. Magazinele includ produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Btwin, Domyos, Nabaiji, etc, dar și produse aparținând altor mărci internaționale, produsele comercializate adresându-se atât începătorilor, cât și sportivilor de nivel avansat sau profesionist.