Donăm către Banca pentru Alimente toate veniturile obținute în perioada 15 – 17 octombrie din vânzarea preparatelor create de Răzvan Exarhu

Donăm către Banca pentru Alimente toate veniturile obținute în perioada 15 – 17 octombrie din vânzarea preparatelor create de Răzvan Exarhu

Publicat pe 15.10.2021

Sub sloganul „Mănânci și ajuți pe alții” în perioada 15 – 17 octombrie, magazinele Auchan marchează Ziua Mondială a Alimentației printr-o campanie de strângere de fonduri. Astfel, toate veniturile obținute în urma vânzării a patru preparate sănătoase dezvoltate de Răzvan Exarhu, special pentru această ocazie, vor fi donate către Asociația Banca pentru Alimente.

Prin această acțiune, vom contribui cu o donație substanțială către Banca pentru Alimente, venind astfel în ajutorarea organizațiilor care oferă servicii persoanelor defavorizate. Totodată, vă propunem astfel încă o oportunitate de a vă implica în Programul de Sustenabilitate Personală, oferindu-vă o serie de noi preparate ce au la bază ingrediente proaspete și sănătoase, prin care puteți ajuta la combatarea risipei alimentare.

Preparatele vor fi disponibile doar în intervalul 15 – 17 octombrie 2021 și vor putea fi achiziționate de la zona Gastro/La Masă din toate cele 33 de hipermarketuri Auchan.

Toate cele patru preparate sunt pregatite în bucătăriile proprii Auchan, după rețetele lui Răzvan Exarhu. Acestea includ trei feluri principale și un desert: ardei gras umplut cu grâu și telemea la cuptor, salată de rădăcinoase cu piept de pui marinat, fript, salată toscana cu ton și Carrot Cake cu fructe și mascarpone.

Auchan Retail este membru UN Global Compact, iar în acest context și-a luat responsabilitatea de a îndeplini obiectivele de dezvoltare durabilă ale UNGC, atât la nivel global cât și local. În aceste condiții, compania avansează spre obiectivul numărul 2, zero foamete, și contribuie la combaterea risipei alimentare, una dintre principalele misiuni pe care Auchan Retail și le-a asumat, lansând în această direcție și programul Zero Risipă în toate cele 33 de hipermarketuri din țară. Programul presupune comercializarea unor produse cu termen scurt de valabilitate la prețuri mai mici.