REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI “MyCLUB Auchan”

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI “MyCLUB Auchan”

Publicat pe 14.06.2021

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI “MyCLUB Auchan”
Perioada Campaniei 14.06.2021-31.12.2021

I. SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI:
Organizatorul Campaniei “MyCLUB Auchan” (denumita in continuare “Campania”) este Auchan Romania S.A., cu sediul social in Bucuresti, Sector 6, Str. Brasov nr. 25, Camera 1, etaj 4, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/2731/14.02.2015, CIF RO17233051 (denumita in continuare „Organizatorul”), reprezentata prin dna. Elena Frâncu in calitate de Imputernicit.

Campania “MyCLUB Auchan” se desfasoara prin intermediul Mediapost Hit Mail (denumita in continuare “Agentia”), cu sediul in Str. Siriului, nr 42-46, et 3, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/ 8295/ 2000, cod fiscal RO13351917, reprezentata prin dl. Marian Seitan in calitate de Managing Director.

II. SECTIUNEA 2. REGULAMENTUL CAMPANIEI
2.1 Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti Participantii si pentru toate entitatile implicate in derularea Campaniei si in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare; si prevederile Regulamentului European 679/2016 privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date (“GDPR”).
2.2 Regulamentul este intocmit si facut public conform legislatiei aplicabile in Romania si este disponibil, in mod gratuit, oricarui Participant, pe site-ul www.auchan.ro si romania.auchan.ro si la sediul Magazinelor Participante, la Serviciul Clienti , mentionate in Anexa 2.
2.3 Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament. Avand in vedere limitarile obiective specifice materialelor si/ sau mesaje publicitare si/ sau cu rol de comunicare, acestea vor fi completate cu prevederile prezentului Regulament.
2.4 Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta/intrerupe/prelungi desfasurarea Campaniei, cu conditia instiintarii prealabile a Participantilor cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea acestuia, in forma actualizata, pe site-ul www.auchan.ro si romania.auchan.ro si la sediul Magazinelor Participante, la Serviciul Clienti, cu cel putin 24 ore, inainte ca modificarile sa intre in vigoare. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru luarea la cunostinta a modificarilor de catre participanti, atata timp cat acestea sunt afisate peprin mijloacele mai sus amintite.
2.5 Campania va putea fi intrerupta/suspendata de catre Organizator, oricand in timpul duratei de desfasurare, in cazul aparitiei unei situatii de forta majora sau a altor situatii fortuite.

III. SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI
3.1 Campania este organizata pe teritoriul Romaniei, in cadrul celor 47 (patruzecisisapte) de magazine din reteaua Auchan, mentionate in Anexa 2 la prezentul Regulament (denumite in continuare in mod individual „Magazinul Participant” si in mod colectiv „Magazinele Participante”), online pe site-ul www.auchan.ro, precum si in aplicatia mobila Auchan App, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
3.2 Inscrierea in Campanie se va face automat prin efectuarea de cumparaturi online pe www.auchan.ro si in aplicatia mobila Auchan App sau prin efectuarea de cumparaturi fizice in hypermarketurile Auchan; tragerile la sorti vor fi facute doar din baza de date a Participantilor inscrisi automat, cu respectarea prevederilor prezentului Regulament. Organizatorul ofera suport telefonic pentru crearea contului de client, la Serviciul Clienti, (la numarul 021-9141) sau in hipermarketurile Auchan la Serviciul Clienti.
3.3 Campania se desfasoara in perioada 14.06.2021 ora 00:00:00 ora Romaniei – 31.12.2021 ora 23:59:59 ora Romaniei.
3.4 Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica perioada Campaniei pe parcursul derularii acesteia, in conditiile art. 2.4.

IV. SECTIUNEA 4. DREPTUL DE INSCRIERE
4.1 In Campanie pot fi inscrise persoanele fizice, cetateni romani sau straini, rezidenti cu domiciliul sau resedinta, chiar si temporara, in Romania, care au implinit varsta de 18 ani la data inscrierii in Campanie, care isi creeaza sau detin deja un card MyCLUB Auchan (“Cardul”), inregistrat pe un cont de client si care accepta termenii si conditiile programului de fidelitate MyCLUB Auchan si care efectueaza cumparaturi online pe www.auchan.ro si in aplicatia mobila Auchan App sau cumparaturi fizice in hypermarketurile Auchan. In Campanie se pot inscrie inclusiv angajații Auchan Romania, precum si Rudele de gradul I si II (respectiv copii/parinti, frati/surori) si/sau sotul/sotia cu excepția celor mentionati la sectiunea 4.4 punctele iii, iv, v.
4.2 Participarea la Campanie presupune acceptarea implicita, integrala, expresa si neechivoca a prevederilor prezentului Regulament.
4.3 Nu au dreptul de a participa la aceasta Campanie urmatoarele categorii de persoane:
(i) Persoanele care nu respecta art. 4.1;
(ii) Persoanele juridice, inclusiv forme asociative, cu sau fara personalitate juridica;
(iii) Angajați ai Organizatorului, din departamentele Marketing, Juridic, DPO, implicați in organizarea si desfășurarea campaniei.
(iv) Angajati ai Agentiilor sau angajați ai oricaror alte societati/entitati implicate in activitati legate de organizarea si desfășurarea Campaniei;
(v) Rudele de gradul I si II (respectiv copii/parinti, frati/surori) si/sau sotul/sotia angajatilor mentionati la punctele (iii) si (iv) de mai sus.
4.4 Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in Campanie, precum si dreptul de a elimina din Campanie orice persoana din categoriile mentionate in art. 4.4. de mai sus.

V. SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI
Pentru inscrierea valida in campanie Participantul trebuie sa aiba drept de participare potrivit prevederilor Sectiunii 4 de mai sus.

Inscrierea la Tombola, inclusiv castigarea premiilor va fi realizata automat pentru orice detinator de Card de fidelitate inregistrat in MyCLUB Auchan (atat cei care detin deja un Card inregistrat, cat si pentru cei care isi vor inregistra Cardul in perioada Campaniei) si care utilizeaza acest card la cumparaturi, cu exceptia celor mentionati la art. 4.3. de mai sus.
Premiile din categoria BONUS PE CARD se adreseaza tuturor detinatorilor de Card de fidelitate inregistrat in MyCLUB Auchan si care il folosesc la cumparaturi cel putin o data, pe perioada Campaniei in oricare din magazinele participante mentionate in Anexa 2 sau pentru comenzi online pe www.auchan.ro sau in aplicatia mobila Auchan App, cu exceptia celor mentionati la art. 4.3. de mai sus.

Campania are urmatorul mecanism de participare:
5.1 Participantii care detin deja un Card de fidelitate fizic sau digital inregistrat in contul de client pe www.auchan.ro sau in aplicatia mobila Auchan App si care folosesc Cardul la cumparaturi cel putin o data in oricare luna din perioada campaniei se vor califica automat pentru tragerile la sorti pentru premiile lunare, astfel:
5.1.1 Participantii care au folosit Cardul la cumparaturi cel putin o data in luna iunie sunt inscrisi automat la extragerea ce va avea loc in data de 06.07.2021.
5.1.2 Participantii care au folosit Cardul la cumparaturi cel putin o data in luna sunt inscrisi automat la extragerea ce va avea loc in data de 03.08.2021.
5.1.3 Participantii care au folosit Cardul la cumparaturi cel putin o data in luna august sunt inscrisi automat la extragerea ce va avea loc in data de 07.09.2021.
5.1.4 Participantii care au folosit Cardul la cumparaturi cel putin o data in luna septembriesunt inscrisi automat la extragerea ce va avea loc in data de 05.10.2021.
5.1.5 Participantii care au folosit Cardul la cumparaturi cel putin o data in luna octombrie sunt inscrisi automat la extragerea ce va avea loc in data de 02.11.2021.
5.1.6 Participantii care au folosit Cardul la cumparaturi cel putin o data in luna noiembrie sunt inscrisi automat la extragerea ce va avea loc in data de 07.12.2021.
5.1.7 Participantii care au folosit Cardul la cumparaturi cel putin o data in luna decembrie sunt inscrisi automat la extragerea ce va avea loc in data de 11.01.2022.

5.2 Participantii care detin cont pe www.auchan.ro sau in aplicatia mobila Auchan App dar nu au inregistrat in contul de client un Card de fidelitate fizic sau digital

a) Participantul trebuie sa isi inregistreze in contul de client Cardul de fidelitate fizic detinut, respectiv cele 13 cifre reprezentand seria Cardului.
a.1) Pentru cazul in care Participantul detine deja un Card fizic Auchan, trebuie sa inscrie cele 13 (treisprezece) cifre de pe spatele Cardului in contul sau de client pe www.auchan.ro sau in aplicatia mobila Auchan App, in cadrul „MyCLUB”, sectiunea „Inscrie cardul MyCLUB Auchan”. Un Card de fidelitate poate fi inregistrat pe un singur cont de client. Un client isi poate inregistra sau genera pe cont un singur Card de fidelitate activ.
a.2) Pentru cazul in care Participantul nu detine un Card fizic, acesta poate sa isi genereze singur un Card digital, in contul sau de client de pe www.auchan.ro sau in aplicatia mobila Auchan App, in cadrul sectiunii „MyCLUB”, apasand butonul „Genereaza card MyCLUB Auchan. Ulterior generarii, in contul de client se va emite automat un cod unic de 13 cifre pe care clientul il poate folosi de pe dispozitivul electronic propriu pentru accesarea beneficiilor de fidelitate.

5.3 Participantii care nu detin cont pe www.auchan.ro sau in aplicatia mobila Auchan App si nu au inregistrat in cont un Card de fidelitate fizic sau digital

a) Participantul trebuie sa isi creeze singur un cont de client pe www.auchan.ro sau in aplicatia mobila Auchan App, unde este necesar sa completeze campurile:
nume, prenume, adresa de e-mail, data nasterii, parola;
b) Participantul poate sa fie de acord sa primeasca informatii de marketing si oferte personalizate din partea Organizatorului, bifand campurile „() Sunt de acord sa primesc in viitor informatii de marketing din partea Auchan”, (*) Sunt de acord sa primesc in viitor oferte personalizate din partea Auchan, raportate la preferintele mele.
c) Pentru ca inscrierea sa fie valida, dupa completarea informatiilor solicitate in formular, Participantul trebuie sa apese butonul „Trimite”. Inscrierea va fi completa numai dupa ce Participantul va valida adresa de email folosita la inscriere prin accesarea linkului primit pe email.
d) Organizatorul va genera automat, in sistem electronic, un cont de client („Contul”) aferent fiecarei adrese de e-mail, utilizate la inscrierea prin intermediul website-ului www.auchan.ro, numai dupa ce adresa de email folosita la inscriere a fost validata de catre Participant.
e) Ulterior crearii contului, Participantul trebuie sa inscrie cele 13 cifre de pe Cardul fizic detinut conform art. 5.2 punctul (a) sau isi poate genera cardul in format digital conform art. 5.2 punctul (a2) din prezentul regulament.
f) Participantul trebuie sa foloseasca pentru inscriere o adresa de e-mail valida, personala;
g) Un Participant isi poate inregistra sau genera un singur Card fizic sau digital cu cod de 13 cifre pe un cont de client creat si pe un nume. Orice inregistrare multipla, inclusiv crearea mai multor conturi pe acelasi nume, cu inregistrarea sau generarea mai multor Carduri (fizice sau digitale) cu cod da dreptul Organizatorului sa anuleze un eventual premiu castigat si sa nu procedeze la acordarea lui.

5.4 In cazul in care, Participantul doreste suport telefonic din partea Organizatorului pentru crearea contului de client, acesta poate apela Serviciul Clienti la numarul 021-9141; In cazul in care Participantul nu detine o adresa de email valida, inregistrarea unui card fizic se poate face prin completarea formularului disponibil in hypermarketurile Auchan. Datele minime solicitate clientului in formularul fizic de inregistrare sunt: nume, prenume, numar de telefon si data nasterii si codul de 13 cifre al cardului MyCLUB Auchan detinut/care poate fi obtinut din magazinele participante. Participantul poate sa fie de acord sa primeasca informatii de marketing si oferte personalizate din partea Organizatorului, bifand unul din campurile: Sunt de acord sa primesc in viitor informatii de marketing din partea Auchan prin sms sau prin posta. Sunt de acord sa primesc in viitor oferte personalizate din partea Auchan, raportate la preferintele mele.

5.5 In situatia in care participantul doreste sa isi modifice optiunile, o va putea face ulterior, prin actualizarea datelor sale.

5.6 Validarea inscrierilor
FOARTE IMPORTANT: Toate datele oferite de catre Participanti sunt furnizate pe propria raspundere a acestora si trebuie sa fie corecte, complete si valabile.
Intre Participantul la Campanie si Castigatorul Premiului trebuie sa existe o identitate perfecta (fara dubii) de persoana fizica/virtuala (online), astfel incat datele de contact mai jos mentionate sa poata fi utilizate in mod valabil pentru predarea premiului Participantului respectiv.
In cazul in care Participantii nu completeaza, in mod corect si integral, campurile obligatorii mentionate la sectiunea 5.3 a) din prezentul Regulament, la crearea contului de client Auchan sau la completarea formularului fizic pentru obtinerea unui Card fizic, acestia nu vor putea fi inscrisi si nu vor putea fi luati in considerare pentru tragerea la sorti sau vor fi descalificati.

Se considera ca Participantul este inscris in mod valabil in Campanie, daca intruneste concomitent urmatoarele conditii:
● Participantul are drept de inscriere potrivit prevederilor Sectiunii 4 din prezentul Regulament;
● Detine sau si-a generat un card de fidelitate MyCLUB Auchan cont pe www.auchan.ro sau in aplicatia mobila Auchan App;
● Are inregistrat in contul sau de client codul de 13 (treisprezece) caractere aferent Cardului sau fizic sau si-a generat un Card digital.
● Are minim o tranzactie, la care a utilizat cardul MyCLUB Auchan, realizata in luna pentru care se efectueaza extragerea.

SECTIUNEA 6. PREMIILE CAMPANIEI
6.1 In cadrul Campaniei vor fi acordate urmatoarele premii/categorii de premii:
Nr crt Descriere Premiu Cantitate Valoare unitara LEI, TVA inclus Valoare totala LEI TVA inclus
1 2000 euro Bonus pe Card 7 Estimat/ castigator 9.840 lei bonus pe card Estimat 68.880 lei bonus pe card
2 100% bonus pe card din valoarea totala a cumparaturilor facute cu cardul MyCLUB Auchan in luna pentru care este efectuata extragerea (bonus acordat in limita a 5.000 lei, cantitate 70 Maxim / castigator 5.000 lei bonus pe card Maxim posibil acordat in campanie 350.000 lei bonus pe card
TOTAL VALOARE ESTIMATA PREMII Maxim estimat 418,880 LEI bonus pe card, TVA inclus

6.2 Valoarea estimata maxima a premiilor este de 418,880 LEI, TVA inclus, incluzand bonusurile in valoarea totala a cumparaturilor efectuate cu Cardul in perioada campaniei care se vor calcula in funcție de suma achizitiilor efectuate de fiecare Castigator, in limita unui premiu individual de 5.000 de lei.
6.3 Valoarea estimata a premiilor constand in 2.000 euro bonus pe card, a fost calculata in LEI la cursul valutar BNR, 1 euro = 4.92 ron (curs BNR din data 27.05.2021), insa va fi ajustata in functie de cursul valutar BNR valabil in ziua trimiterii premiului catre Castigator.
6.4 Specificatiile premiilor:
Premiile constand in Bonus pe card – 2000 euro si Bonus pe card reprezentand 100% din valoarea totala a cumparaturilor, calculata din valoarea cumulata a achizitiilor efectuate cu cardul MyCLUB Auchan, va fi alocat in contul cardului de fidelitate MyCLUB Auchan detinut de Castigator si poate fi utilizat ulterior achizitiei curente, la 24 ore de la alocarea lui, pentru orice fel de cumparaturi in magazinele participante mentionate in Anexa 2, online pe www.auchan.ro sau in aplicatia mobila Auchan App. Bonusurile pe Card acordate in perioada iulie-decembrie 2021 pot fi utilizate pana pe data de 01 februarie 2022, la una sau mai multe achizitii. Bonusurile pe Card acordate in luna ianuarie 2022 pot fi utilizate pana pe data de 01 februarie 2023, la una sau mai multe achizitii. In orice situatie, bonusul nu poate fi utilizat pentru articolele precum produsele din tutun, taxele verzi sau ecotaxe, valoarea depozitului corespunzător bateriilor sau acumulatorilor auto, sau alte elemente similare.
6.6 Castigatorii premiilor de tip Bonus pe card, oferite in cadrul Campaniei, nu au posibilitatea de a primi contravaloarea in bani sau inlocuirea acestora cu alte bunuri si nici nu pot solicita schimbarea caracteristicilor/ parametrilor premiilor castigate.
6.7 Un Participant unic identificat prin nume, prenume si adresa de e-mail si/sau telefon, cod Card (fizic sau digital) unic, poate castiga in cadrul Campaniei un singur premiu lunar pe intreaga perioada a Campaniei.
6.8 Pentru premiile de tip BONUS PE CARD se vor lua in considerare toti participantii cu Card inregistrat si care au efectuat cel putin o achizitie cu el in toata perioada campaniei.

VII. SECTIUNEA 7. DESEMNAREA CASTIGATORILOR SI ACORDAREA PREMIILOR
Premiile campaniei vor fi acordate prin trageri la sorti.

Calendarul tragerilor la sorti este:

Data extragere Perioada de efectuare a tranzactiei Numar Premii Tip premiu Descriere Premiu

06.07.2021 pentru intervalul 14.06.2021-30.06.2021 11 Bonus pe card 1 x 2.000 euro bonus pe card
10 x 100% bonus pe card din valoarea totala a cumparaturilor facute cu cardul MyCLUB Auchan in luna pentru care este efectuata extractia in limita a 5000 de lei
03.08.2021 pentru intervalul 01.07.2021-31.07.2021 11 Bonus pe card 1 x 2.000 euro bonus pe card
10 x 100% bonus pe card din valoarea totala a cumparaturilor facute cu cardul MyCLUB Auchan in luna pentru care este efectuata extractia in limita a 5000 de lei
07.09.2021 pentru intervalul 01.08.2021-31.08-2021 11 Bonus pe card 1 x 2.000 euro bonus pe card
10 x 100% bonus pe card din valoarea totala a cumparaturilor facute cu cardul MyCLUB Auchan in luna pentru care este efectuata extractia in limita a 5000 de lei
05.10.2021 pentru intervalul 01.09.2021-30.09.2021 11 Bonus pe card 1 x 2.000 euro bonus pe card
10 x 100% bonus pe card din valoarea totala a cumparaturilor facute cu cardul MyCLUB Auchan in luna pentru care este efectuata extractia in limita a 5000 de lei
02.11.2021 pentru intervalul 01.10-2021-31.10.2021 11 Bonus pe card 1 x 2.000 euro bonus pe card
10 x 100% bonus pe card din valoarea totala a cumparaturilor facute cu cardul MyCLUB Auchan in luna pentru care este efectuata extractia in limita a 5000 de lei
07.12.2021 pentru intervalul 01.11.2021-30.11.2021 11 Bonus pe card 1 x 2.000 euro bonus pe card
10 x 100% bonus pe card din valoarea totala a cumparaturilor facute cu cardul MyCLUB Auchan in luna pentru care este efectuata extractia in limita a 5000 de lei
11.01.2022 pentru intervalul 01.12.2021-31.12.2021 11 Bonus pe card 1 x 2.000 euro bonus pe card
10 x 100% bonus pe card din valoarea totala a cumparaturilor facute cu cardul MyCLUB Auchan in luna pentru care este efectuata extractia in limita a 5000 de lei
Prin tragere la sorti vor fi desemnati toti cei 77 de Castigatori ai Premiilor Campaniei, precum si 77 de rezerve, cate 1 rezerva pentru fiecare premiu in parte. Rezervele sunt extrase pentru situatia in care Castigatorul nu este validat sau refuza sa primeasca premiul. In cazul in care, din orice motiv, Castigatorul extras initial nu poate fi validat, atribuirea premiului respectiv se va face rezervei extrase, aceeasi procedura de validare aplicabila in cazul castigatorilor fiind aplicabila si in cazul rezervelor.

Tragerile la sorti se vor realiza prin intermediul unui sistem electronic securizat de extragere, mai exact, tragerea la sorti presupune folosirea unui program de calculator cu distribuire si extragere aleatorie, care va selecta castigatorul dintr-o baza de date ce contine toate inscrierile valide, conform prezentului Regulament Oficial. Extragerile se vor efectua in prezenta unei comisii, denumita in continuare „Comisia”, la sediul Agentiei Mediapost Hit Mail si vor avea loc conform calendarului de mai sus, in prezenta unui notar public.

Premiile lunare (BONUS PE CARD 2.000 euro si 100% bonus pe card din valoarea totala a cumparaturilor facute cu cardul MyCLUB Auchan in luna pentru care este efectuata extractia in limita a 5.000 de lei) se vor extrage din toate Cardurile MyCLUB Auchan utilizate la cumparaturi, pentru tranzactiile efectuate in decursul lunii pentru care se realizeaza extragerea, impreuna cu cate 1 (o) rezerva pentru fiecare premiu. Participantul va fi inregistrat cu o singura sansa de castig indiferent cate tranzactii a efectuat cu cardul de fidelitate in ziua respectiva.

VIII. SECTIUNEA 8. VALIDAREA SI PUBLICAREA CASTIGATORILOR. INTRAREA IN POSESIA A PREMIILOR
8.1 Lista castigatorilor se va publica pe pagina de internet a Organizatorului, www.auchan.ro si romania.auchan.ro, in termen de 14 zile lucratoare dupa efectuarea extragerii pentru Premiile Campaniei. Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu afisa castigatorii in zilele de sambata si duminica sau in timpul sarbatorilor legale.
8.2 Castigatorii vor primi in contul lor MyCLUB Auchan, pe Cardul (fizic sau digital) inregistrat, premiul castigat sub forma de BONUS.
8.3 Pentru a parcurge procesul de validare castigatorii vor fi contactati de catre Organizator si vor furniza prin email, pe contact@auchan.ro, informatiile necesare identificarii si validarii.

Participantului i se va solicita sa Transmita in termen de 3 zile lucratoare, urmatoarele informatii: nume, prenume, data nasterii, numar de telefon, daca este angajat Auchan sau nu. De asemenea, Participantului i se va solicita sa transmita in termen de 3 (trei) zile lucratoare o copie a cartii de indentitate, in cazul in care acesta a castigat un Premiu a carui valoare depaseste suma de 600 lei.

In urma verificarilor si a parcurgerii procesului de validare, Participantul va primi o confirmare a primirii documentelor si, in cazul in care documentul/ele primit/e prezinta neregularitati, Participantul va fi anuntat si rugat sa reincarce documentul/ele folosind link-ul care i-a fost comunicat.
8.4 Dupa finalizarea procesului de validare, Participantul va fi informat cu privire la statusul validarii (valid/invalid) in termen de 5 zile de la data publicarii listei Castigatorilor site-ul pe romania.auchan.ro. Castigatorii vor fi validati doar daca respecta toate prevederile prezentului Regulament.
8.5 Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu acorda premiile daca Participantii desemnati Castigatori nu indeplinesc conditiile de validare sau in cazul in care nu sunt suficiente inscrieri in Campanie.
8.6 Premiile constand in BONUS PE CARD se vor acorda Castigatorilor in conturile MyCLUB Auchan ale acestora, pe cardurile de fidelitate inscrise de acestia in Campanie si in temen de maxim 7 zile lucratoare de la data publicarii Castigatorilor. Participantii isi asuma intreaga responsabilitate cu privire la corectitudinea codului de Card (fizic sau digital) introdus in cont, Organizatorul neavand nicio obligatie sa verifice tranzactiile efectuate cu acesta, nici sa confirme validitatea respectivelor Carduri, neputand fi raspunzator pentru neprimirea de catre vreun Castigator a oricarui tip de premiu din categoria BONUS PE CARD datorita informatiilor gresite primite de la castigatori. Castigatorii din aceasta categorie a caror suma depaseste 600 lei, vor fi contactati de catre Organizator si vor furniza pe contact@auchan.ro datele de identificare necesare pentru plata impozitului aferent (nume, prenume, telefon, copie CI).
8.7 Toti castigatorii (indiferent de tipul de premiu castigat) vor fi informati atat despre statusul validarii lor cat si despre incarcarea premiului in cont. Informarea se va face de catre Organizator prin intermediul adresei de email sau a numarului de telefon inregistrat in contul de client asociat Cardului de fidelitate inscris.
8.8 Pentru situatia in care castigatorul nu este validat sau refuza sa primeasca premiul, premiul va fi atribuit rezervei extrase, respectandu-se aceeasi procedura de validare ca si in cazul castigatorilor.
8.9 In cazul in care premiile nu se atribuie nici rezervelor acestea raman in posesia Organizatorului care poate dispune liber de ele in maniera pe care o va considera necesara.

IX. SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE
9.1 Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (contravaloarea accesului la Internet pentru completarea formularului de inscriere in Campanie, etc).
9.2 Organizatorul va calcula, plati si declara impozitele/taxele/contributiile pentru premii, datorat la acordarea premiului si pentru care exista obligativitatea de retinere, in conformitate cu prevederile din Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările si completările ulterioare, in măsura in care premiul acordat unui singur câştigător depaseste plafonul zilnic stabilit prin lege ca fiind neimpozabil (600 de lei). Orice alte obligaţii de natura fiscala sau de alta natura, in legătura cu premiile revin in exclusivitate câştigătorului.
9.3 In conformitate cu legislatia financiar – fiscala, fiecarui Castigator al unui premiu cu o valoare mai mare de 600 lei care accepta premiul si caruia i se inmaneaza acest premiu i se va solicita in mod obligatoriu si numarul CNP-ului sau, aceste date fiind necesare Organizatorului, ca date obligatorii sub aspectul legislatiei financiar -fiscale.

X. SECTIUNEA 10. LIMITAREA RASPUNDERII
10.1 Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum si a Organizatorului. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea Participantului in cauza din Campanie, Organizatorul urmand sa informeze respectivul Participant cu privire la aceasta decizie.
10.2 In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei inscrieri in cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitiva.
10.3 Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:
✔ Trimiterea e-mailului cu date de contact de catre Participantul desemnat Castigator, catre alta adresa de e-mail/contact decat cea indicata in mesajul prin care Organizatorul comunica Participantului faptul ca a fost desemnat Castigator, fapt ce ar duce la neprimirea acestuia de catre Organizator;
✔ Inscrierile realizate in afara perioadei de inscriere mentionata mai sus;
✔ Formularele de inscriere inregistrate ce nu contin toate informatiile obligatorii, indicate in cuprinsul mesajului Campaniei;
✔ Eventualele dispute legate de datele de contact ale Participantilor;
✔ Eventuale erori in datele furnizate de catre Castigatori; (ex: datele de contact incorect furnizate) nu atrag raspunderea Organizatorului, fiind responsabilitatea exclusiva a Participantilor. Ca atare, Organizatorul nu va fi tinut responsabil in cazul furnizarii de catre Participanti a unor date eronate care au dus la imposibilitatea trimiterii in conditii normale a premiului, la imposibilitatea identificarii unui Castigator sau la imposibilitatea de a intra in posesia premiului;
✔ Imposibilitatea Castigatorilor de a intra in posesia premiilor din motive independente de Organizator;
✔ Cazurile in care Castigatorul nu respecta conditiile de validare detaliate in prezentul Regulament Oficial;
✔ Intreruperile/ disfunctionalitatile platformelor online de inregistrare in campanie, a retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
✔ Intarzierile de livrare/inmanare a premiilor cauzate de intarzieri in prestarea serviciilor de catre furnizorii acestuia, de servicii postale etc;
✔ Pierderea de catre Participant a datelor de logare, a adreselor de email ale Participantului sau alte defectiuni ale mecanismelor retelelor de socializare.
✔ Erori cauzate de folosirea incorecta a computerului personal de catre Participant (intreruperea sursei electrice a computerului, erori date de sistemul de operare instalat pe computer, erori date de virusarea sistemului de operare al computerului, erori date de folosirea cu rea vointa a tehnologiei de catre Participant in scopul de a manipula rezultatele Campaniei).
✔ Erori cauzate de folosirea altor tehnologii sau retele de socializare decat cele indicate de Organizator in Regulament.
✔ Situatiile in care anumite persoane inscrise in Campanie sunt in incapacitate de a participa la Campanie, daca aceasta incapacitate se datoreaza unor circumstante aflate in afara controlului pe care Organizatorul il poate exercita in mod rezonabil.
✔ Aceste circumstante se pot datora informatiilor eronate, incomplete, transmise cu intreruperi, transmise cu intarziere sau deformate in orice alt mod, ca urmare a actiunilor utilizatorilor paginii web/retelei de socializare, a functionarii echipamentelor acestora, aplicatiilor acestora sau altor echipamente tehnice ale acestora folosite in derularea Campaniei. Aceste circumstante se pot datora, de asemenea, dificultatilor tehnice care pot afecta functionarea conexiunilor de internet si/sau a echipamentelor si/sau a aplicatiilor furnizorului de internet si/sau functionarea defectuoasa a e-mail-ului, si/ sau functionarea defectuoasa a retelelor de telefonie fixa/mobila, fie in cazul Organizatorului, fie in cazul Participantului, cauzata de probleme tehnice si/sau de trafic intens pe internet, in general, sau pe pagina web, in special, sau de ambele tipuri de probleme.
✔ Aceste circumstante se mai pot datora unor deteriorari sau defecte cu efect potential asupra echipamentelor, aplicatiilor si/sau datelor stocate ale Participantilor sau ale unor terti, in urma participarii la Campanie. Aceste circumstante pot, de asemenea, sa se datoreze unor schimbari de legislatie care sa influenteze derularea si implementarea Campaniei (precum deciziile adoptate de autoritatile civile, regimul de razboi, catastrofele naturale si alte evenimente similare).
✔ Organizatorul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre Castigator in legatura cu premiile castigate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere;
✔ Organizatorul nu va fi responsabil pentru intarzierile in livrarea/ inmanarea premiilor cauzate de intarzieri in prestarea serviciilor de catre furnizorii acestuia (de ex. furnizorii de servicii de curierat);
✔ Organizatorul nu este responsabil de starea premiului in momentul livrarii premiului catre Castigator. Organizatorul este responsabil doar de starea predarii premiului catre curier in scopul livrarii catre Castigator.
10.4 Organizatorul nu raspunde in niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezulta din inscrierea la Campanie cu exceptia cazului in care acestea se datoreaza unor acte de neglijenta grava sau unor acte intentionate de care este responsabil Organizatorul.
10.5 Organizatorul are dreptul de a descalifica orice Participant care nu respecta regulile Campaniei sau in privinta caruia exista dovezi ale unui comportament incorect sau de sabotaj de orice tip la adresa Campaniei.
10.6 Organizatorul nu raspunde in niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezulta din participarea la Campanie cu exceptia cazului in care acestea se datoreaza unor acte de neglijenta grava sau unor acte intentionate de care este responsabil Organizatorul.
10.7 Prin participarea la aceasta Campanie, Castigatorii acorda in mod expres Organizatorului dreptul sa foloseasca datele lor in scopuri publicitare pentru promovarea acestei Campanii.

XI. SECTIUNEA 11. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
11.1 Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regasi in Anexa 1 a prezentului Regulament.
XII. SECTIUNEA 12. INCETAREA/ INTRERUPEREA CAMPANIEI. FORTA MAJORA
12.1 Campania poate inceta inainte de implinirea perioadei prevazute in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a asigura desfasurarea in bune conditii a Campaniei.
12.2 Forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi prevazut, controlat sau remediat de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa si a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.
12.3 Campania mai poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza liberei deciziii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie si cu respectarea prevederilor Regulamentului.

XIII. SECTIUNEA 13. CONTESTATII SI LITIGII
13.1 Participantii pot depune contestatii in legatura cu desfasurarea Campaniei promotionale la adresa: Bucuresti, Sector 6, Str. Brasov nr. 25, Camera 1, etaj 4, pana la data de 01.02.2022, inclusiv. Dupa aceasta data, nicio contestatie nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator. Contestatiile vor fi solutionate in termen de maxim 15 zile de la data depunerii acestora si un raspuns scris va fi comunicat Participantului la adresa de e-mail indicata sau la adresa postala comunicata de catre acesta.
13.2 Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participanti, cu privire la orice aspect legat de desfasurarea Campaniei, se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate in instantele judecatoresti romane competente.
13.3 Reclamatiile referitoare la premiul castigat, ulterioare momentului semnarii procesului- verbal de predare-primire nu vor fi luate in considerare de catre Organizator.

AUCHAN ROMANIA S.A.
reprezentată prin împuternicit
FRÂNCU ELENA

ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei “MyCLUB Auchan”
(“Campania”)
– Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –

  1. Date privind operatorul datelor cu caracter personal
    In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale Participantilor vor fi prelucrate de catre:
    Auchan Romania S.A., cu sediul social in Bucuresti, Sector 6, Str. Brasov nr. 25, Camera 1, etaj 4, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr J40/2731/14.02.2015, CIF RO17233051 (denumita in continuare “Operatorul”);
    prin intermediul MEDIAPOST HIT MAIL SA, cu sediul in Str. Siriului, nr. 42-46, sector 1, Bucuresti, Cod unic de inregistrare RO 13351917, in calitate de imputernicit al Operatorului (denumita in cele ce urmeaza “Imputernicit”).
    De asemenea, Auchan Romania SA poate tranfera datele dumneavoastra personale, atunci cand legislatia nationala o impune, in vederea îndeplinirii scopurilor enumerate mai sus, de catre Auchan doar următorilor destinatari: instanțele de judecată, organe de urmărire penală si alte instituţii și autorități abilitate de lege să solicite aceste informaţii/imagini, avocati si notari si alti consultanți pe care-i putem contracta pentru reprezentarea intereselor noastre legitime, precum si companii si brokeri de asigurari. Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
    Auchan Romania S.A, Bucuresti, Sector 6, Str. Brasov nr. 25, Camera 1, etaj 4, dpo@auchan.ro sau contact@auchan.ro.

  2. Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei
    In cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
    Pentru Participanti:
    (i) Nume;
    (ii) Prenume;
    (iii) Data nasterii;
    (iv) Adresa de e-mail;
    (v) Numar de telefon mobil;
    In plus, Castigatorilor li se va solicita si:
    (i) Copia cartii de identitate (pentru indeplinirea obligatiilor fiscale de catre Organizator);

  3. Scopurile prelucrarii
    Datele cu caracter personal ale Participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin intermediul Imputernicitilor in vederea:
    (i) organizarii si desfasurarii Campaniei;
    (ii) desemnarii si validarii Castigatorilor;
    (iii) atribuirii si livrarii premiilor si
    (iv) indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului.
    Convorbirile telefonice care contin date personale ale Participantilor la Campanie vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba în eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a Castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite în Campanie, asa cum este prevazut in Nota de Informare https://romania.auchan.ro/nota-de-informare-call-center/

  4. Temeiurile juridice ale prelucrarii

Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului Participantului si/ sau al interesului legitim al Organizatorului, prin acceptarea de catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.
Inregistrarea si stocarea convorbirilor telefonice care contin date personale ale Participantilor la Campanie se vor realiza in temeiul interesului legitim al Operatorului constand in dreptul de a preconstitui eventuale dovezi privind modul de comunicare cu Participanții pentru procesul de validare și inmanare a premiilor.

  1. Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite Imputernicitului Operatorului – MEDIAPOST HIT MAIL SA, precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.
Prin acceptarea la acesta campanie, Auchan Romania SA va informeaza ca utilizeaza servicii IT asigurate de catre Auchan Retail International din Franta.

  1. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
    Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate de imputernicitul Mediapost Hit Mail pana la data de 31.01.2022.
    Atunci cand ati acceptat Opt In de Marketing Direct si/sau Oferte personalizate realizate in baza preferintelor utilizatorului termenul de stocare este de 2 ani de la ultima interactiune cu marca Auchan.
    Datele cu caracter personal ale Castigatorilor premiilor cu valoare mai mica de 600 lei vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectarii acestora.
    Datele cu caracter personal ale Castigatorilor premiilor cu valoare mai mare de 600 lei vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii.
    Convorbirile telefonice care contin date personale ale Participantilor la Campanie vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectarii acestora.
    La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului/ Imputernicitilor obligatii similare.
  2. Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul informeaza Participantii cu privire la drepturile de care acestia beneficiaza, in calitate de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:

(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, atunci cand prelucrarea se intemeiaza pe consimtamant, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, in conditiile prevazute de lege;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
Participantii isi pot exercita drepturile mentionale anterior printr-o cerere adresata Operatorului la adresa Bucuresti, Sector 6, Str. Brasov nr. 25, Camera 1, etaj 4, sau prin transmiterea acesteia la adresa de e-mail dpo@auchan.ro sau contact@auchan.ro.

  1. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor
    Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ un Imputernicit primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
  2. Securitatea datelor cu caracter personal
    Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand Participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
  3. Modificarea informarii privind prelucrarea datelor cu caracter personal
    Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.
  4. Alte prevederi
    In masura in care in cadrul campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand unor terte persoane, Participantii confirma ca au informat aceste persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate şi faptul ca aceste date sunt folosite in scopul desfaşurarii Campaniei şi ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. In acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni.
    Datele personale ale Participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
    AUCHAN ROMANIA S.A.
    reprezentată prin împuternicit
    FRÂNCU ELENA

ANEXA nr. 2 la Regulamentul Oficial al Campaniei
“MyCLUB Auchan”
Lista magazinelor participante

Nr.Crt Nume Adresa magazin
1 Auchan Titan Bucuresti, Bd 1 Decembrie 1918, nr 33A, sector 3, 032465
2 Auchan Targu Mures Promenda Tg Mures, Str Gheorghe Doja, nr 243, Mures, 540228
3 Auchan Pitesti Bradu Comuna Bradu, Sat Geamana, DN 65 B, Nr F4, Jud Arges
4 Auchan Cluj Iulius Mall Cluj Napoca, Iulius Mall, Str Alexandru Vaida Voievod, nr 53-55, jud Cluj,400436
5 Auchan Timisoara Iulius Timisoara, Iulius Mall Timisoara, Str Demetriade nr 1, jud Timis 300088
6 Auchan Constanta VIVO Constanta Vivo Constanta , Bd Aurel Vlaicu, nr 220, Constanta , 900498
7 Auchan Suceava Suceava Iulius Mall Suceava, Calea Unirii nr 22, 720018,
8 Auchan Militari Bucuresti Bld Iuliu Maniu nr 546-560, sector 6, 061129
9 Auchan Iasi Iasi, Palas Iasi, Str Palas (Tudor Vladimirescu), nr 5C, Iasi, 700305
10 Auchan Craiova Craiova , Calea Bucuresti, nr 80, jud Dolj, 200446
11 Auchan Crangasi Bucuresti Bd Constructorilor, nr 16A, sector 6, 060511,
12 Auchan Dr Taberei Bucuresti, Strada Brasov, nr 25, sector 6, 061444
13 Auchan Brasov Coresi Coresi Shopping Resort, Brasov , Str Zaharia Stancu, nr 1, 500152
14 Auchan Berceni Bucuresti, Dealul Bisericii nr 67 – 109, Sector 4, 042157
15 Auchan Cotroceni Bucuresti, Afi Palace Bucuresti, Strada Vasile Milea, nr 4, 061344
16 Auchan Pallady Bucuresti Bd Theodor Pallady, nr 51N, sector 3, 032258
17 Auchan Vitan Bucuresti, Calea Vitan, nr 236, sector 3, 031301,
18 Auchan Bacau Republicii, Nr 181, Bacau , Jud Bacau, 600303,
19 Auchan Baia Mare Baia Mare Bd București nr 144, jud Maramures, 430013
20 Auchan Brasov Vest Brasov Sos Cristianului, nr 5, jud Brasov, 500053
21 Auchan Cluj Iris Cluj-Napoca , Bd Muncii, nr 1-15, jud Cluj , 400641,
22 Auchan Constanta Sud Constanta , Sos Mangaliei, nr 195A, 900082, Constanta, 900082
23 Auchan Craiovita Craiova Calea Severinului, nr 5A, jud Dolj, 200233
24 Auchan Deva Deva Calea Zarandului, nr 87, jud Hunedoara, 330182,
25 Auchan Galati Galati Bd Galati, Nr 3A, Galati, 800654,
26 Auchan Oradea Oradea, Str Ogorului, nr 171, Jud Bihor, 410554
27 Auchan Pitesti Gavana Pitesti, Str Dobrogeanu Gherea nr 1, 110104,
28 Auchan Ploiesti Comuna Blejoi, Sat Blejoi, nr 1200, jud Prahova, 107070
29 Auchan Satu Mare Satu Mare, Drumul Careiului DN 19, nr 77-79, jud Satu Mare, 440187
30 Auchan Sibiu Com Selimbar, Shopping City Sibiu, Sos Sibiului, nr 5, jud Sibiu 557260
31 Auchan Targu Mures Sud Targu Mures Bd 1 Decembrie 1918, nr 291, Mures, 540510
32 Auchan Timisoara Nord Timisoara, Calea Aradului, nr 56, jud Timis, 300291,
33 Auchan Timisoara Sud Com Giroc, Calea Sagului, nr 223, jud Timis, 307220
34 Auchan Bucur Obor Șoseaua Colentina 2, București 021172
35 Auchan Liberty Liberty Center, Parter, Strada Progresului 151-171, București 050696
36 Auchan Buziasului Jud Timis, Mun. Timisoara, Calea Buziasului, nr 11
37 Auchan Turda Strada Ștefan cel Mare 19, Turda 401112
38 Auchan LaStrada Str Rezervelor nr 59, sat Rosu, comuna Chiajna, jud Ilfov
39 MyAuchan Otopeni 1 075100 Otopeni, Sos Bucurestilor “DN 1”, nr 16, Jud Ilfov
40 MyAuchan Otopeni 2 075100 Otopeni, Sos Bucurestilor “DN 1”, nr 244, Jud Ilfov
41 MyAuchan Rosetti 030167 Bucuresti, Strada Maria Rosetti , nr 7-9, București
42 MyAuchan Luica Str Luica nr 164-168, Sector 4, Bucuresti
43 MyAuchan Banu Manta Str Banu Manta nr.1 , bl 1B, parter, Sector 1
44 MyAuchan Alexandriei Soseaua Alexandriei nr.86-88, sector 5
45 MyAuchan Obregia Bdul Alexandru Obregia nr.19A si 19G, bl C1, parter, sector 4
46 MyAuchan Vivido Cluj Mun Cluj Napoca, Str Alexandru Vaida Voieviod, nr 16, cladire corp 1B, Parter, Jud Cluj
47 MyAuchan Universitaria Craiova Mun Craiova, Str Alexandru Ioan Cuza, nr 16C( fosta strada Alexandru Ioan Cuza, nr 16 bis-30), Jud Dolj

AUCHAN ROMANIA S.A.
reprezentată prin împuternicit
FRÂNCU ELENA