text.skipToContent text.skipToNavigation

 INTREBARI FRECVENTE

  • De ce sa imi creez un cont ?

    Pentru ca, odata inregistrat, poti comanda articolele preferate, iti poti crea liste cu produsele tale favorite si esti permanent la curent cu noutatile si ofertele pe care ti le pregatim. In plus, castigi timp pentru tine, deoarece la comenzile urmatoare nu mai trebuie sa completezi datele personale. 

  • Cum imi creez un cont client ?

    Completand datele tale personale  (nume, prenume, numar de telefon, adresa de email) si alegand o parola cu care iti vei putea accesa de fiecare data contul. Ulterior, confirma inregistrarea introducand parola primita prin sms.

  • Mi-am uitat parola, ce trebuie sa fac ?

    Din pagina de autentificare, apasand pe butonul “Ai uitat parola?” iti va aparea o noua fereastra in care vei introduce adresa de mail. Ulterior vei primi prin sms un cod de verificare necesar pentru setarea noii parole. Instructiunile pentru finalizarea procesului de resetare a parolei va vor fi afisate online.

  • Cum pot modifica datele contului ?

    Dupa autentificare, accesezi sectiunea “Datele mele” din partea stanga a ecranului. Aici poti modifica informatiile privind datele personale, adresa de mail si parola.

  • Cate adrese pot salva in contul meu ?

    Poti adauga oricat de multe adrese, nu exista un numar limitat de adrese ce pot fi asociate unui cont.

  • Cum pot dezactiva contul meu de client ?

    Daca doresti stergerea contului tau ne poti trimite un email la adresa online@auchan.ro, iar datele tale vor fi sterse din baza noastre de date. Atentie! Odata sters contul, toate datele tranzactionale asociate acestuia vor fi deasemenea pierdute. Daca doresti sa faci iarasi parte din Comunitatea Auchan va trebui sa iti creezi un cont nou.

  • Cum pot plasa o comanda ?

    Produsele dorite pot fi adaugate in cos, folosind butonul dedicat din pagina de produs. In pagina produsului poti vizualiza pretul si magazinele Auchan unde produsul dorit este disponibil accesand linkul “Toate magazinele”. Dupa adaugarea produselor in cos, este necesar sa accesezi icon-ul “Cosul meu”, astfel incat sa fie demarat procesul de plasare a comenzii. Valideaza comanda, introdu datele de ridicare/facturare si finalizeaza comanda.

  • Cum pot modifica o comanda ?

    In cazul in care comanda nu a fost inca finalizata, din meniul “Cosul meu” poti vedea detaliile produselor adaugate in cos si poti schimba cantitatea produselor.
    In cazul in care comanda este inca in desfasurare si doresti sa o anulezi, ori sa o modifici, este necesar sa ne contactezi la online@auchan.ro sau sa completezi Formularul de contact de pe auchan.ro.

  • Cate produse pot achizitiona ?

    Oricate doresti, in limita stocului disponibil. In momentul in care a fost depasit stocul disponibil pentru un anumit produs, vei primi un mesaj de atentionare.

  • Cum stiu daca un produs este in stoc sau nu ?

    Toate produsele existente pe site sunt disponibile in magazinele Auchan sau la comanda online.

  • Cum stiu daca un produs este disponibil la comanda online ?

    Aplica filtrul “Comandabile online” din meniul din stanga paginii Catalog de produse si vizualizezi produsele pe care le poti comanda online.

  • Exista o comanda minima ?

    Nu exista nicio limita minima pentru comanda facuta pe auchan.ro.

  • Cosul de cumparaturi imi va ramane salvat ?

    In cazul in care esti logat in contul tau si nu finalizezi procesul de comanda, cosul de cumparaturi iti va ramane salvat si il vei putea folosi la urmatoarea autentificare.

  • Pot comanda si prin telefon ?

    Comenzile pot fi facute doar prin accesarea site-ului auchan.ro.

  • De ce nu am primit email de confirmare a comenzii ?

    Pentru fiecare comanda plasata cu succes pe auchan.ro vei primi un email de confirmare. Te rugam sa verifici folder-ele Spam si Junk si sa vezi daca mesajul nu se afla cumva acolo.

  • Cum pot anula o comanda ?

    In acest moment, pentru a anula o comanda, este necesar sa ne contactezi la online@auchan.ro sau accesand Formularul de contact

  • Cum pot plati comanda ?

    Ai la dispozitie 2 optiuni de plata:
    - in magazin, la Serviciul Clienti, cu orice modalitate de plata acceptata in magazinele Auchan, in momentul in care vii sa ridici comanda.
    - online (cu cardul), in cazul in care produsele comandate au stoc suficient si nu figureaza cu status-ul “Stoc limitat”.

  • Pot plati cu cardul in siguranta ?

    Desigur, te poti bucura de plati sigure prin intermediul partenerilor nostri de la Netopia MobilPay. Datele tale de tranzactie nu se pastreaza pe serverele Auchan, aceste sunt procesate conform legii de procesatorul de plati. Toate informatiile pe care le introduci in vederea efectuarii platii (numar card, parola, data valabilitatii cardului) nu sunt colectate, stocate si procesate de Auchan, ci sunt prelucrate in exclusivitate de catre unitatile bancare emitente ale cardurilor . In momentul in care noi primim confirmarea electronica a validarii tranzactiei, comanda este confirmata.

  • Acceptati si plata cu bonuri de masa ?

    Poti folosi bonuri de masa pentru plata produselor alimentare, conform reglementarilor legale in vigoare.

  • Pot achita o comanda in rate ?

    Plata in rate este disponibila pentru comenzile in valoare de peste 300 lei, achizitionate prin credit Oney.

  • Care sunt modalitatile de livrare a comenzii ?

    Comenzile plasate online pot fi ridicate din toate cele 33 de hipermarketuri Auchan, de la Serviciul Clienti.

  • Care este termenul de pregatire a comenzii ?

    Comanda iti va fi pregatita in termen de 2 ore din momentul plasarii. Te informam prin email si sms cu privire la momentul in care poti veni sa o ridici.

  • Unde imi veti livra comanda ?

    Comanda va fi livrata in magazinul pe care l-ai ales drept magazin favorit si vei putea veni sa o ridici de aici. Pentru produsele voluminoase poti solicita in magazin livrarea la domiciliu, contra cost.

  • Cat timp ramane coletul meu in magazin ?

    Iti poti prelua coletul in cel mult 3 zile de la data informarii de livrare,pe care ai primit-o prin email si sms. In cazul in care nu poti ajunge in acest interval, te rugam sa ne anunti pe email, la adresa online@auchan.ro pentru a nu-ti anula comanda.

  • Ce informatii trebuie sa ofer la ridicarea coletului?

    La ridicarea coletului trebuie mentionat numarul comenzii si numele persoanei care a facut comanda.

  • Poate ridica altcineva coletul in locul meu ?

    Ridicarea coletului poate fi facuta de o persoana desemnata de tine, care sa aiba asupra ei cartea de identitate si sa poata comunica numarul comenzii.

  • Cum returnez un produs comandat pe auchan.ro ?

    Poti returna produsul aducandu-l in orice magazin Auchan la Serviciul Clienti, cu conditia sa prezinti bonul fiscal original care dovedeste achizitionarea produsului, articolul care face obiectul returului si certificatul de garantie (daca este cazul), in termen de 14 zile de la achizitie, conform reglementarilor interne in vigoare. Asigura-te ca produsul pe care il returnezi este in aceeasi stare in care l-ai primit si ca ai consultat sectiunea Retur din cadrul Termeni si conditii.

  • Nu am primit banii in cont de la retur, ce trebuie sa fac ?

    Te rugam sa ne trimiti un email la online@auchan.ro cu detaliile despre comanda si vom rezolva problema in cel mai scurt timp. Totusi, nu uita ca termenul de returnare a baniilor in cont se poate efectua in maxim 14 zile de la data acceptarii returului, utilizand aceeasi modalitate de plata pe care ai folosit-o si tu la achizitia produsului.

  • Care este garantia produsului meu ?

    Toate produsele comercializate pe auchan.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Garantia produselor este specificata in pagina de produs , la sectiunea Conditii vanzare. Daca ai neclaritati si esti nesigur, poti sa ne trimiti un email la online@auchan.ro si iti vom raspunde in cel mai scurt timp.

  • Nu mai am certificatul de garantie, ce trebuie sa fac ?

    Trimite-ne un email la adresa online@auchan.ro cu date despre comanda ta si produsul pentru care soliciti certificatul de garantie.Vom verifica si iti vom raspunde in cel mai scurt timp.

  • Cum pot repara un produs pe garantie ?

    Daca produsul s-a defectat si este in perioada de garantie, te rugam fie sa apelezi la centrul de service care figureaza pe certificatul de garantie, fie sa ne inapoiezi produsul in magazinul din care l-ai comandat, prezentand documentele necesare (bonul fiscal care dovedeste achizitionarea articolului si certificatul de garantie) si urmand ca noi sa il trimitem spre reparare.

Acest site foloseste cookie-uri. Continuarea navigarii implica acceptarea lor.Afla detalii aici. x