text.skipToContent text.skipToNavigation
Intrebari frecvente
Raspunsul la intrebarea ta poate exista deja aici

Contul meu

  • De ce sa imi creez un cont ?

    Pentru ca, odata inregistrat, poti comanda articolele preferate, iti poti crea liste cu produsele tale favorite si esti permanent la curent cu noutatile si ofertele pe care ti le pregatim. In plus, castigi timp pentru tine, deoarece la comenzile urmatoare nu mai trebuie sa completezi datele personale. 

  • Cum imi creez un cont client ?

    Completand datele tale personale (nume, prenume, numar de telefon, adresa de email) si alegand o parola cu care iti vei putea accesa de fiecare data contul. Ulterior, confirma inregistrarea introducand parola primita prin sms.

  • Mi-am uitat parola, ce trebuie sa fac ?

    Din pagina de autentificare, apasand pe butonul “Ai uitat parola?” iti va aparea o noua fereastra in care vei introduce adresa de mail. Ulterior vei primi prin sms un cod de verificare necesar pentru setarea noii parole. Instructiunile pentru finalizarea procesului de resetare a parolei va vor fi afisate online.

  • Cum pot modifica datele contului ?

    Dupa autentificare, accesezi sectiunea “Datele mele” din partea stanga a ecranului. Aici poti modifica informatiile privind datele personale, adresa de mail si parola.

  • Cate adrese pot salva in contul meu ?

    Poti adauga oricat de multe adrese, nu exista un numar limitat de adrese ce pot fi asociate unui cont.

  • Cum pot dezactiva contul meu de client?

    Daca doresti stergerea contului tau ne poti contacta telefonic la 021-9141 sau ne poti trimite un email la adresa contact@auchan.ro, iar datele tale vor fi sterse din baza noastre de date. Atentie! Odata sters contul, toate datele tranzactionale asociate acestuia vor fi deasemenea pierdute. Daca vei dori ulterior sa te inregistrezi va trebui sa urmezi pasii de creare a unui nou cont.

Comanda mea

  • Cum pot plasa o comanda ?

    Produsele dorite pot fi adaugate in cos, folosind butonul dedicat din pagina de produs.
    In pagina produsului poti vizualiza pretul si magazinele Auchan unde produsul dorit este disponibil accesand linkul “Toate magazinele”.
    Dupa adaugarea produselor in cos, este necesar sa accesezi icon-ul “Cosul meu”, astfel incat sa fie demarat procesul de plasare a comenzii. Valideaza comanda, introdu datele de ridicare/facturare si finalizeaza comanda.

  • Cum pot modifica o comanda ?

    In cazul in care comanda nu a fost inca finalizata, din meniul “Cosul meu” poti vedea detaliile produselor adaugate in cos si poti schimba cantitatea produselor.
    In cazul in care comanda este inca in desfasurare si doresti sa o anulezi, ori sa o modifici, este necesar sa ne contactezi telefonic la 021-9141, sa ne scrii un email la adresa contact@auchan.ro sau sa completezi Formularul de contact

  • Cate produse pot achizitiona ?

    Oricate doresti, in limita stocului disponibil. In momentul in care a fost depasit stocul disponibil pentru un anumit produs, vei primi un mesaj de atentionare.

  • Cum stiu daca un produs este in stoc sau nu ?

    Toate produsele existente pe site sunt disponibile in magazinele Auchan sau la comanda online.

  • Cum stiu daca un produs este disponibil la comanda online ?

    Aplica filtrul “Comandabile online” din meniul din stanga paginii Catalog de produse si vizualizezi produsele pe care le poti comanda online.

  • Exista o comanda minima ?

    Nu exista nicio limita minima pentru comanda facuta pe auchan.ro.

  • Cosul de cumparaturi imi va ramane salvat ?

    In cazul in care esti logat in contul tau si nu finalizezi procesul de comanda, cosul de cumparaturi iti va ramane salvat si il vei putea folosi la urmatoarea autentificare.

  • Pot comanda si prin telefon ?

    Comenzile pot fi facute doar prin accesarea site-ului auchan.ro.

  • De ce nu am primit email de confirmare a comenzii ?

    Pentru fiecare comanda plasata cu succes pe auchan.ro vei primi un email de confirmare. Te rugam sa verifici folder-ele Spam si Junk si sa vezi daca mesajul nu se afla cumva acolo.

  • Cum pot anula o comanda ?

    In acest moment, pentru a anula o comanda, ne poti contacta telefonic la 021-9141, ne poti scrie un email la adresa contact@auchan.ro sau poti accesa Formularul de contact

Plata si livrare

Cum pot plati comanda ?

Ai la dispozitie 4 optiuni de plata:
- in magazin, cu orice modalitate de plata acceptata in magazinele Auchan, in momentul in care vii sa ridici comanda de la punctul Click&Collect sau de la Drive;
- online (cu cardul), in momentul plasarii comenzii; 
- ramburs (cash), la livrare;
- in rate, prin accesarea cardului Oney, pentru comenzile in valoare de peste 300 lei.

  • Pot plati cu cardul in siguranta ?

    Desigur, te poti bucura de plati sigure prin intermediul partenerilor nostri de la Netopia MobilPay. Datele tale de tranzactie nu se pastreaza pe serverele Auchan, aceste sunt procesate conform legii de procesatorul de plati. Toate informatiile pe care le introduci in vederea efectuarii platii (numar card, parola, data valabilitatii cardului) nu sunt colectate, stocate si procesate de Auchan, ci sunt prelucrate in exclusivitate de catre unitatile bancare emitente ale cardurilor. In momentul in care noi primim confirmarea electronica a validarii tranzactiei, comanda este confirmata.

  • Acceptati si plata cu bonuri de masa ?

    Poti folosi bonuri de masa pentru comenzile Click&Collect/Drive pentru plata produselor alimentare, conform reglementarilor legale in vigoare.

  • Pot achita o comanda in rate ?

    Plata in rate este disponibila pentru comenzile in valoare de peste 300 lei, achizitionate prin credit Oney.

  • Care sunt modalitatile de livrare a comenzii ?

    Iti punem la dispozitie 3 modalitati de livrare a comenzilor plasate online:
    - Click&Collect: pot fi ridicate din toate cele 33 de hipermarketuri Auchan, de la Serviciul Clienti. In timpul plasarii comenzii iti oferim posibilitatea de a-ti alege ziua si intervalul orar in care doresti sa ridici comanda;
    - Livrare la domiciliu: comenzile vor fi livrate la adresa indicata de tine in momentul plasarii comenzii;
    - Ridicare din Drive Ploiesti: comenzile pot fi ridicate din zona Drive, aflata in parcarea centrului comercial Auchan Ploiesti. Cand plasezi comanda ai optiunea de selectare a zilei si intervalului orar in care doresti sa ridici comanda.

  •  Care este taxa de livrare pentru comanda mea?

    Pentru comenzile emise in sistem Click&Collect nu exista nicio taxa de pregatire/livrare.
    Comenzile cu livrare la domiciliu au taxe diferite de livrare, in functie de tipul produselor comandate:
    - produse alimentare, nealimentare si electrocasnice mici - taxa este de 20 lei/comanda, pentru o valoare a comenzii<100 lei si o greutate de max. 40 kg.
    - produse alimentare, nealimentare si electrocasnice mici - taxa este de 10 lei/comanda, pentru o valoare a comenzii intre 100-200 lei si o greutate de max. 40 kg.
    - produse alimentare, nealimentare si electrocasnice mici - gratuit, pentru o valoare a comenzii de peste 200 lei si o greutate de max. 40 kg.
    - electrocasnice mari - taxa de livrare este de 35 lei/comanda, indiferent de valoarea comenzii, pentru o greutate de max. 100kg
    Pentru fiecare kg in plus fata de greutatile maxime precizate anterior se va plati o taxa de greutate de 1 RON/kg.

  • Care este termenul de pregatire a comenzii ?

    Comenzile plasate in regim Click&Collect/ Drive iti vor fi pregatite conform intervalului orar selectat de tine in momentul plasarii comenzii. Te informam prin email/sms cu privire la momentul in care poti veni sa o ridici.
    Comenzile cu livrare la domiciliu au termen de livrare diferit, in functie de tipul produselor comandate, astfel:
    - produse proaspete si de larg consum (doar pentru Bucuresti si zone limitrofe) - in max. 24 ore, de luni pana sambata in intervalul 10:00-21:00;
    - produse de larg consum si produse nealimentare - intre 24 si 48 ore, de luni pana vineri in intervalul 9:00-17:00;
    - electrocasnice mari - in termen de 72 de ore, de luni pana vineri in intervalul 9:00-17:00.
     

  • Cat timp ramane coletul meu in magazin ?

    Iti poti prelua coletul in cel mult 3 zile de la data informarii de livrare,pe care ai primit-o prin email si sms. In cazul in care nu poti ajunge in acest interval, te rugam sa ne anunti pe email, la adresa contact@auchan.ro sau telefonic, la 021-9141, pentru a nu-ti anula comanda.

  • Ce informatii trebuie sa ofer la ridicarea coletului?

    La ridicarea coletului in sistem Click&Collect/Drive trebuie mentionat numarul comenzii si numele persoanei care a facut comanda.

  • Poate ridica altcineva coletul in locul meu ?

    Ridicarea coletului poate fi facuta de o persoana desemnata de tine, care sa aiba asupra ei cartea de identitate si sa poata comunica numarul comenzii.

 

Retur si garantie

  • Cum returnez un produs comandat pe auchan.ro ?

    In cazul in care nu esti multumit de un produs comandat pe auchan.ro, ai posibilitatea de a-l returna in termen de 14 zile calendaristice de la momentul livrarii sau ridicarii produsului, pentru produsele care nu sunt perisabile prin natura lor. Verifica inainte aici daca produsul indeplineste conditiile de retur. Iti punem la dispozitie 2 modalitati de returnare a produselor:
    - retur in magazinul Auchan care ti-a pregatit comanda: poti aduce produsul si toate componentele pachetului in care acesta a fost comercializat la Serviciul Clienti, impreuna cu bonul fiscal original/factura care dovedeste achizitia.
    - retur direct la curier: poti solicita aceasta modalitate de retur in cazul in care produsul pe care doresti sa il inapoiezi a fost comandat online, cu livrare prin intermediul unei firme de curierat. In acest caz, este necesar sa ne trimiti Formularul de retur completat pe adresa de email contact@auchan.ro. In urma emailului trimis de tine, vei primi, tot prin email, toate detaliile referitoare la predarea coletului catre curier. Este important de stiut ca e necesar sa mentionezi in formularul de retur toate produsele pe care vrei sa le returnezi si ca vei suporta toate costurile aferente transportului produsului/produselor pentru care soliciti returul, in cazul in care motivul returului este independent de Auchan. 

    • Nu am primit banii in cont de la retur, ce trebuie sa fac ?

      Te rugam sa ne trimiti un email la contact@auchan.ro sau sa ne apelezi telefonic la 021-9141, precizand detaliile despre comanda si vom rezolva problema in cel mai scurt timp. Totusi, nu uita ca termenul de returnare a baniilor in cont se poate efectua in maxim 14 zile de la data acceptarii returului, utilizand aceeasi modalitate de plata pe care ai folosit-o si tu la achizitia produsului.

    • Care este garantia produsului meu ?

      Toate produsele comercializate pe auchan.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Garantia produselor este specificata in pagina de produs, la sectiunea Conditii vanzare. Daca ai neclaritati si esti nesigur, poti sa ne apelezi telefonic la 021-9141 sau sa ne trimiti un email la contact@auchan.ro si iti vom raspunde in cel mai scurt timp.

    • Nu mai am certificatul de garantie, ce trebuie sa fac ?

      Ne poti contacta telefonic la 021-9141 sau ne poti trimite un email la adresa contact@auchan.ro cu date despre comanda ta si produsul pentru care soliciti certificatul de garantie. Vom verifica si iti vom raspunde in cel mai scurt timp.

    • Cum pot repara un produs pe garantie ?

      Daca produsul s-a defectat si este in perioada de garantie, te rugam fie sa apelezi la centrul de service care figureaza pe certificatul de garantie, fie sa ne inapoiezi produsul in magazinul din care l-ai comandat, prezentand documentele necesare (bonul fiscal care dovedeste achizitionarea articolului si certificatul de garantie) si urmand ca noi sa il trimitem spre reparare.

 

 

 

 

Acest site foloseste cookie-uri. Continuarea navigarii implica acceptarea lor.Afla detalii aici. x